نماد آخرین خبر

دعوا سر اوسیمن؛ گالاتاسرای از چلسی جلوتر است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دعوا سر اوسیمن؛ گالاتاسرای از چلسی جلوتر است

ورزش 3/گالاتاسرای تمام تلاشش را برای حفظ ویکتور اوسمین در این تیم به کار خواهد گرفت و فرصت بهتری برای جذب او نسبت به چلسی دارد.
اوسیمن پس از حواشی به وجود آومده و درگیری‌هایی که با مدیران باشگاه ناپولی داشت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی گالاتاسرای شد تا فوتبالش را در لیگ ترکیه ادامه دهد و تجربه جدیدی به دست آورد.
باشگاه چلسی از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به این بازیکن داشت و حتی تا یک قدمی جذب او در این تابستان پیش رفت که در نهایت با پاسخ منفی او روبرو شد، اما حالا کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که چلسی هنوز هم خواهان جذب او است و قصد دارد تلاشش را در پنجره زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی انجام دهد.
این در حالی است که گالاتاسرای از این بازیکن راضی است و از شرایط بهتری هم برای جذب او برخوردار است. آنها پیش از این گفته بودند که می‌خواهند این بازیکن را پس از سال ۲۰۲۵ هم در این تیم حفظ کنند و این فرصت را خواهند داشت که او را با پرداخت بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در ژانویه به خدمت بگیرند.
چنین فرصتی در حالی برای این باشگاه به وجود آمده است که این بند فسخ در تابستان سال آینده برای سایر باشگاه‌ها مانند چلسی فعال خواهد شد و به این ترتیب، برگ برنده در حال حاضر در اختیار گالاتاسرای است و باید دید که آیا آنها چنین مبلغی را برای حفظ اوسیمن پرداخت خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره