نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رونالدینیو به فوتبال برگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونالدینیو به فوتبال برگشت

ورزش 3/رونالدینیو با خرید سهام یک باشگاه آمریکایی بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشت.
بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان معتقد هستند که رونالدینیو در دوران حضورش در مستطیل سبز بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و توانست روزهای بسیار درخشانی را با پیراهن بارسلونا و میلان و همچنین در ترکیب تیم ملی برزیل تجربه کند.
او که حالا ۴۴ سال دارد و مدتی طولانی است که دیگر در زمین به میدان نمی‌رود، در طول چند ماه گذشته در حال بررسی شرایطی بود که بتواند بار دیگر و این بار در پستی متفاوت بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد و در نهایت تصمیم گرفت که سهام باشگاه آمریکایی گرینویل ترایمف را خریداری کند.
این باشگاه آمریکایی در کارولینای جنوبی قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و در حال حاضر مشغول رقابت در لیگ یک آمریکا است و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند هرچه زودتر این تیم را به رقابت‌های  ام ال اس برسانند و این رویا و بلندپروازی جذاب آنها است.
با این حال، سیستم انتخاب تیم‌ها در ام ال اس بر اساس سقوط و صعود نیست و حالا این باشگاه امیدوار است که رونالدینیو با حضورش در کنار آنها بتواند راهی را برایشان هموار کند که در حالت عادی تقریبا غیرممکن بود و به دنبال استفاده از تجربه و روابط خوب مالک جدید هستند که باید دید برای این تیم جواب خواهد داد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره