نماد آخرین خبر

کریم باقری در باشگاه پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کریم باقری در باشگاه پرسپولیس!

ورزش 3/کریم باقری برای امضای قرارداد با پرسپولیس وارد ساختمان باشگاه شد.
کریم باقری که با پرسپولیس به توافق رسیده، برای حضور در جمع سرخپوشان تهرانی وارد ساختمان باشگاه شد تا قراردادش را با این تیم امضا کند. این در حالی است که کریم باقری پیش از ورود به ساختمان باشگاه پرسپولیس گفتگویی با خبرنگاران انجام نداد و صحبت‌های خود را به آینده موکول کرد.
رضا درویش از مدت‌ها پیش پیگیر مذاکره با کریم باقری و رفع مشکلات او برای حضور در پرسپولیس بود و سرانجام شب گذشته موفق شد این اقدام را انجام دهد تا باقری بعد از یک سال غیبت در پرسپولیس دوباره به کادر فنی قرمزها ملحق شود.
این در شرایطی است که حضور آقا کریم با موافقت خوان کارلوس گاریدو انجام می‌شود و احتمالا دقایقی بعد خبر امضای قرارداد او نیز در وبسایت رسمی پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا خبر خوشحال کننده هواداران پرسپولیس رسمی شود.
کریم باقری از 1394 به صورت مستمر در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت و همچنین یک دوره در کنار علی دایی به عنوان دستیار کار خود را انجام داد و حالا مربی تیم گاریدو خواهد بود.
با حضور کریم باقری و افشین پیروانی و سیدجلال حسینی، نیمکت پرسپولیس سه کاپیتان پیشین این تیم را در خود خواهد داشت که هر سه محبوبیت خاص و کم‌نظیری نزد هواداران این تیم دارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره