نماد آخرین خبر

نایب قهرمان پارالمپیک؛ گفتند باید عکس می‌گرفتی تا جایزه بگیری!

منبع
فارس
بروزرسانی
نایب قهرمان پارالمپیک؛ گفتند باید عکس می‌گرفتی تا جایزه بگیری!

فارس/هاجر صفرزاده گفت: از بهزیستی استان اصفهان به من گفتند باید در مراسم تجلیل از ورزشکاران شرکت می‌کردی و ما با تو عکس می‌گرفتیم تا جایزه‌ات را دریافت کنی!

هاجر صفرزاده، نایب قهرمان پارالمپیک پاریس درباره دلیل غیبت خود در مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک پاریس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در این مراسم قرار نبود همه ورزشکاران حضور داشته باشند و یک سری از ورزشکاران به نمایندگی از دیگران حضور داشتند.

وی درباره گلایه های پیشین خود مبنی بر کم بودن پاداش مربیان گفت: جوایز مربیانی که به پاریس اعزام نشدند قرار بود 50درصد باشد ولی همان هم به 25درصد کاهش پیدا کرد. مسئولین باید فکری به حال مربیان کنند چون این مربی است که ورزشکار را آماده می کند.

صفرزاده ادامه داد: استان اصفهان و اداره کل آن هنوز هیچ پاداش و جایزه ای برای ورزشکاران در نظر نگرفتند. قراربود در مراسم بدرقه 30 میلیون تومان به ما بدهند که هنوز ندادند. همچنین 20 میلیون تومان از طرف اداره کل استان برای بدرقه قرار بود برایمان واریز شود که آن هم واریز نشده است.

نایب قهرمان پارالمپیک افزود: بهزیستی اصفهان یک مراسمی گرفته بود که من به خاطر اینکه وقت دکتر داشتم نتوانستم درآن شرکت کنم. روز بعد از آن رفتم که جوایز را بگیرم به من گفتند به دلیل اینکه به مراسم نیامدی جایزه‌ای به تو نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: من از آنها پرسیدم جایزه ای که میخواهید به من بدهید چه چیزی است؟ که به من گفتند 5 میلیون تومان است. به من گفتند تو باید در مراسم شرکت می کردی و ما با تو عکس می گرفتیم تا جایزه بگیری. 5 میلیون تومان پول یک جلسه فیزیوتراپی من است.

صفرزاده خاطرنشان کرد: این رفتار واقعا در شان یک ورزشکار نیست و شبیه به توهین است. بهزیستی تهران با وجود اینکه به من ربطی ندارد از من تقدیر کرد و با وجود اینکه به خاطر یک سری از مسائل نتوانستم به تهران بیایم برایم مبلغی را به عنوان تجلیل واریز کرد.

دختر دونده کشورمان درباره مصدومیت خود گفت: من بعد از یک ماه استراحت تمریناتم را از امروز زیر نظر مربی خودم، آقای موسوی آغاز کردم. خرداد ماه مسابقات جهانی را در پیش دارم و هدفم این است که از سال های گذشته بهتر شوم. امیدوارم یک حمایت خاصی انجام شود و در مسابقات آینده مربی ام را نیز همراهم اعزام کنند.

وی درباره همسان سازی پاداش ها بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم ولی برای من مهم تر جوایز مربیان است. به مربی من فقط 300 میلیون میرسد و این مبلغ چیزی نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره