نماد آخرین خبر

استارت ستاره مراکشی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استارت ستاره مراکشی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

ورزش 3/ایوب العملود بعد از اینکه جایگاه متزلزلی در ترکیب پرسپولیس پیدا کرده، با تلاش بیشتر برای تغییر شرایط خود تلاش می‌کند.
ایوب العملود یکی از خریدهای خارجی این فصل پرسپولیس بود که وظیفه پر کردن جای دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی این تیم را برعهده گرفت.
اگرچه در ابتدا تصور می‌شد ایوب در این پست بی‌رقیب خواهد بود اما گاریدو شرایط رقابتی را در همه پست‌ها ایجاد کرد تا فرشاد فرجی پس از انتقال به این پست زیر نظر گاریدو، اوضاع متفاوتی را رقم بزند.
ایوب در چهار بازی ابتدایی فصل سرخپوشان فیکس بود اما پس از اینکه در بازی الاهلی مصدوم شد، از ترکیب اصلی در بازی برابر آلومینیوم و استقلال خارج شد. البته او در دربی به عنوان یار تعویضی در اعلام پنالتی به سود تیمش موثر بود.
ایوب العملود در بازی با پاختاکور به ترکیب برگشت اما در دیدار با چادرملو با نظر گاریدو جای خود را به فرشاد فرجی داد. این بازیکن حالا برای پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب اصلی تلاش زیادی می‌کند.
او در یک آیتم تمرینی سخت پرسپولیس درحالی که به بدنش وزنه متصل شده بود استارت زد تا نشان بدهد آمادگی بدنی خود را به طور کامل به دست آورده است. حال باید دید در بازی حساس برابر السد العملود به ترکیب بازخواهد گشت یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره