نماد آخرین خبر

ضربه سخت به لاپورتا در آستانه مجمع بزرگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضربه سخت به لاپورتا در آستانه مجمع بزرگ

ورزش 3/خوان لاپورتا این شنبه با یک مجمع بسیار چالش‌برانگیز روبرو است. رئیس باشگاه قرار است رأی‌گیری برای تأیید حساب‌های فصل گذشته را برگزار کند. حساب‌هایی که نشان‌دهنده زیان ۹۱ میلیون یورویی هستند، اگرچه این زیان ممکن است بیشتر باشد، چرا که حسابرس هشدار داده است که کاهش ارزش بارسا ویژن ممکن است واقعاً بیشتر از آن چیزی باشد که هیئت مدیره در پایان سال مالی اعلام کرده است.
مخالفان لاپورتا در تلاشند تا اعضای مجمع که به‌صورت آنلاین رأی خواهند داد، علیه این حساب‌ها رأی دهند.
این چهارشنبه، گروه‌های مختلفی از اعضای بارسلونا بیانیه‌ای عمومی صادر کردند و از اعضای مجمع خواستند تا به این اعداد رأی منفی دهند. اگر این اتفاق بیفتد و رأی منفی تأثیرگذار باشد، ضربه‌ای سخت به رئیس خواهد بود.

این گروه‌های مخالف برای ابراز نگرانی خود از مدیریت فعلی هیئت مدیره بارسا گرد هم آمده‌اند: «مدیریتی که نیاز به بهبود زیادی دارد؛ مدیریتی که تا به امروز با کمبود برنامه‌ریزی و دقت، عدم شفافیت وعده داده شده و رفتار کم‌تحرکی در ترویج مشارکت واقعی اعضا مشخص شده است.» این جملات در بیانیه آمده است.
اعضا نگرانی خود را از حساب‌هایی که با واقعیت باشگاه همخوانی ندارند ابراز کرده‌اند، بر اساس گزارشی که از حسابرس دریافت کرده‌اند، شرکت حسابرسی در گزارش خود استثنایی صادر کرده و اعلام کرده است که زیان‌ها باید بیشتر باشد، زیرا ارزش بارسا ویژن بیش از حد بزرگنمایی شده و ۲۰۸ میلیون یورو سود مربوطه که در آن زمان به حساب‌ها نسبت داده شده، با واقعیت همخوانی ندارد.


به همین دلیل، این گروه‌ها خواستار رد حساب‌های فصل 20۲۳/۲۴ و بازنگری آن‌ها هستند تا دوباره در یک چارچوب حضوری و نه آنلاین ارائه شوند. ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به همین موضوع پرداخت.
او گفت: «از اعضا می‌خواهم که به تأیید بودجه رأی منفی دهند. همچنان همان الگوهای رفتاری را که در دوران بارتومئو مشاهده کردیم می‌بینیم. ما نمی‌دانیم چگونه ظرفیت عظیم بارسا را مدیریت کنیم. به همین دلیل ما را فریب می‌دهند. داستان کاذبی به ما می‌فروشند. در چهار سال گذشته، ۱۰۴۱ میلیون یورو بیشتر از درآمدمان هزینه کرده‌ایم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره