نماد آخرین خبر

حضور وزیر ورزش در افتتاحیه لیگ برتر تیروکمان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حضور وزیر ورزش در افتتاحیه لیگ برتر تیروکمان

ایرنا/ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان باشگاه‌های کشور، آغاز به کار کرد.
 احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی، در این مسابقات حضور یافت و مورد استقبال رئیس فدراسیون و مسئولان این رشته قرار گرفت.
دنیامالی در حاشیه این مسابقات، گفت: در هفته تربیت‌بدنی هستیم و شخصا روی هفته تربیت‌بدنی نظارت کردم تا رویدادهای این هفته را با گستره بیشتری به خصوص در بحث همگانی برگزار کنیم.
وی گفت: در دیدار المپین‌ها با مقام معظم رهبری، ایشان تاکید کردند ورزش باید جدی دنبال شود و ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم که همه روز مردم را با ورزش سپری شود.
وزیر ورزش، ادامه داد: ریشه و مبنای ورزش قهرمانی، ورزش همگانی است و خانواده‌ای که ورزشکار باشد، به قهرمانی فرزندش می‌تواند کمک کند.
وی در خصوص حضورش در افتتاحیه لیگ تیروکمان، اظهار کرد: تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست و برای ما مهم است تیروکمان در حوزه قهرمانی توسعه پیدا کند. در حوزه تجهیزات حتما کمک خواهیم کرد و اگر نیازی باشد، فدراسیون را یاری خواهیم کرد. مظهر این ورزش، آرش‌کمانگیر است و انتظار داریم این رشته توسعه پیدا کند.

دنیامالی بیان کرد: در حوزه روان‌شناسی و استفاده از علم جدید و هوش مصنوعی، انتظار داریم تا فدراسیون تیروکمان اقدامات لازم را برای آرامش و تمرکز ورزشکار انجام دهد. انتظار من این است تیروکمان با این ظرفیت‌، در آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی بشنویم.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص احداث ورزشگاه تهران، گفت: احداث این ورزشگاه، مراحل قانونی، اقتصادی و مسائل دیگر دارد که در حال کار هستیم. در دولت محترم قبل، اقداماتی انجام شد و ما اکنون در حال پیگیری هستیم.
 
  
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره