نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سیدحسین از تمرین با استقلال منع شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیدحسین از تمرین با استقلال منع شد!

ورزش 3/سیدحسین حسینی که قبل از اردوی تیم ملی مصاحبه‌ای طوفانی را انجام داد و مطالبی را درباره قرارداد خود و البته گلر بوسنیایی مدنظر مدیران باشگاه انجام داده بود، درست در اولین شب اردوی تیم ملی مورد غضب مسئولان استقلال قرار گرفت.
باشگاه استقلال چند روز پیش با انتشار اطلاعیه ضمن تکذیب پرداخت غرامت به ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی برای فسخ قرارداد از احضار سیدحسین حسینی کاپیتان خود به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.
دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در روزهای گذشته در اردوی تیم ملی برای دو بازی با ازبکستان و قطر بود و در بازگشت به ایران با چالش عجیبی روبه‌رو شد.

حسینی در بازگشت به ایران قصد داشت به تمرین استقلال برود و کارش را برای دیدار با ذوب‌آهن از سر بگیرد، اما با ممانعت مدیران باشگاه روبه‌رو شد. سیدحسین از شب گذشته از سوی مدیریت باشگاه و شخص احمد شهریاری رییس هیئت مدیره استقلال پیغام‌هایی را دریافت کرد که با توجه به مسائل رخ داده حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد.
 ظاهرا شهریاری از اعلام این مسئله توسط سیدحسین که گلر بوسنیایی اول فصل 10 میلیارد تومان از باشگاه غرامت گرفته و حاضر به فسخ قرارداد شده به شدت شاکی است و در اطلاعیه قبلی هم اعلام شده بود که از منتشرکننده این موضوع شکایت قانونی خواهد کرد.


در حالی که استقلال فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر دارد، حالا کاپیتان آبی‌ها در تصمیمی عجیب از حضور در تمرین تیم منع شده است. سیدحسین امروز به محل تمرین نرفت و با این وضعیت در بازی فردا با ذوب‌آهن هم غایب خواهد بود.
در شرایطی که مدیران استقلال همچنان در گیر و دار آوردن سرمربی خارجی بزرگ طبق وعده خود هستند، حالا مسئله‌ای که درباره حسینی پیش آورده‌اند هم عجیب است و قطعا بر حواشی موجود خواهد افزود.
باید منتظر ماند و دید اختلاف پیش‌آمده میان سیدحسین حسینی کاپیتان و احمد شهریاری رییس هیئت مدیره استقلال چه زمانی و چگونه برطرف خواهد شد. موضوعی که حالا بیخ پیدا کرده و باعث دور ماندن سیدحسین از تیمش شده است!

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره