نماد آخرین خبر

کینه از پرونده نگریرا؛ سویا بارسا را تحریم کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کینه از پرونده نگریرا؛ سویا بارسا را تحریم کرد!

ورزش 3/هیچکدام از مقامات باشگاه سویا برای مراسم پیش از بازی مقابل بارسلونا و همچنین خود مسابقه، در کنار خوان لاپورتا، رئیس بارسا، حاضر نمی‌شوند!
از زمانی که پرونده نگریرا در فوریه ۲۰۲۳ فاش شد، رابطه بارسلونا با چندین باشگاه اسپانیایی تیره شده است. رئال مادرید یکی از آن باشگاه‌هایی است که روابطش با کاتالان‌ها خراب شده و همین موضوع در مورد سویا نیز صدق می‌کند که قرار است روز یکشنبه در استادیوم المپیک مقابل این تیم قرار بگیرد.
کمی بعد از اینکه خبر رابطه قبلی بارسلونا با خوزه ماریا انریکز نگریرا منتشر شد، سویا بیانیه‌ای تند صادر کرد. بارسایی‌ها به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و از آن زمان تاکنون روابط قطع شده است.
بیش از یک سال گذشته و هیچ چیزی تغییر نکرده است. به همین دلیل، سویا هیچ یک از مقامات خود را برای نشستن در جایگاه مدیران در استادیوم المپیک برای بازی این هفته نمی‌فرستد. علاوه بر این، آنها هیچ کسی را برای ناهار سنتی قبل از بازی که قرار بود در کنار خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، برگزار شود، نمی‌فرستند.


بارسلونا در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در سمت دیگر سویای ۱۲ امتیازی در رتبه دوازدهم ایستاده است. دو تیم یکشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره