نماد آخرین خبر

همایش بزرگ ووشوکاران و تای‌چی کاران برگزار شد

منبع
فارس
بروزرسانی
همایش بزرگ ووشوکاران و تای‌چی کاران برگزار شد

فارس/همایش بزرگ ووشوکاران و تای‌چی کاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی با حضور دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان و زاکانی شهردار تهران برگزار شد.
همایش بزرگ ووشوکاران و تای‌چی کاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا زاکانی شهردار تهران و امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در محل پل طبیعت تهران برگزار شد.
در این همایش بزرگ که بیش از ۲ هزار نفر حضور بهم رساندند، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، حسین اوجاقی رئیس ورزش شهرداری تهران، علی جوادی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، علیرضا بهرمن رئیس کمیته تایچی و جمع بزرگی از ووشوکاران، قهرمانان، مربیان، داوران و خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم جمعی از قهرمانان، مدال آوران و مربیان استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند. 
احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان از تلاش‌های فدراسیون ووشو در راستای توسعه ورزش همگانی تقدیر کرد و توسعه ورزش همگانی را امری مهم دانست.
در این دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن قدردانی از فدراسیون ووشو بابت توسعه ورزش شهروندی و همگانی گفت: به اهالی ورزش ووشو، فدراسیون ووشو و استان تهران بابت این امر تبریک می‌گویم. صدیقی به من گفت ۲۰۰ هزار نفر در ووشو کشور فعالیت می‌کند که جای خدا قوت و تبریک دارد. حسین اوجاقی هم قهرمان ووشو است و باید توجه ویژه‌ای به ووشو کند و با خیال راحت بدون تعارف این کار را انجام بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره