نماد آخرین خبر

فکر نمی‌کردم فلیک اینقدر خوب باشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فکر نمی‌کردم فلیک اینقدر خوب باشد!

ورزش 3/امانوئل پتی، ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و آرسنال، انتظار نداشته بارسا با هانسی فلیک فصل را مقتدرانه آغاز کند.
بارسلونا شروع فوق‌العاده‌ای در فصل ۲۵-۲۰۲۴ داشته است و از ۹ بازی ابتدایی خود در لالیگا، ۸ پیروزی کسب کرده است. هانسی فلیک باور و اشتیاق تازه‌ای را در کاتالونیا ایجاد کرده است، چیزی که در ماه‌های پایانی دوران ژاوی هرناندز وجود نداشت. در این مرحله ابتدایی از فصل، بارسلونا همچنان سه امتیاز جلوتر از رقیب دیرینه خود، رئال مادرید، است. فرم آنها در دو ماه گذشته بسیاری را شگفت‌زده کرده است و از جمله این افراد، امانوئل پتی است که یک سال در دوران بازیگری خود در این باشگاه حضور داشت.
پتی در مصاحبه‌ای گفت که از عملکرد تیم سابق خود که انتظار داشت در این فصل دچار مشکل شود، تحت تأثیر قرار گرفته است. او گفت:«صادقانه بگویم، من شگفت‌زده شده‌ام. با تمام مشکلاتی که آنها داشته‌اند، از اینکه چقدر خوب بوده‌اند شگفت‌زده شده‌ام. نتایج آنها عالی بوده و کیفیت زیادی نشان داده‌اند. با این حال، این فقط شروع فصل است.
تصمیم بارسلونا برای اخراج ژاوی در پایان فصل گذشته یکی از تصمیماتی بود که باعث تعجب بسیاری شد، به‌ویژه که این اسطوره باشگاه تنها چند هفته قبل از تصمیم به جدایی، نظر خود را تغییر داده بود. با این حال، هفته‌های از فصل جاری نشان داده است که تصمیم خوان لاپورتا برای آوردن فلیک درست بوده است.

پتی از کارهایی که سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تاکنون انجام داده است، بسیار تمجید کرد. او گفت:«سرمربی بارسلونا بودن کار بسیار سختی است، فشار زیادی وجود دارد. قدم به قدم، آنها مجبورند کارها را به‌طور متفاوتی انجام دهند زیرا دیگر همان منابع مالی قبلی را ندارند. فلیک به‌خاطر این محدود شده است، اما تاکنون کارها را به‌درستی انجام داده است. آنها هنوز برخی از بازیکنان را ندارند، اما اعضای جوان تیم در حال پیشرفت هستند.»

پتی ادامه داد:«آنها تعداد زیادی بازیکن مصدوم دارند که در حال بازگشت هستند، اگرچه فلیک ممکن است به آنها اعتماد نکند و بلافاصله آنها را در ترکیب اصلی نگذارد. ممکن است به زودی با مشکلاتی مواجه شود، یعنی بازیکنانی که می‌خواهند بازی کنند اما به نیمکت محدود شده‌اند، به فلیک اعتراض می‌‌کنند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید