نماد آخرین خبر

ریسک بزرگ استقلال در غیاب کاپیتان‌ها

منبع
مهر
بروزرسانی
ریسک بزرگ استقلال در غیاب کاپیتان‌ها

مهر/تیم فوتبال استقلال که کاپیتان های باتجربه خود را در اختیار ندارد قبل از دیدار با یاران رونالدو ریسک کرد و درخواست لغو دیدار با ذوب آهن را نداد تا کار سختی در پیش داشته باشد.
تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی خود تحت هدایت سهراب بختیاری زاده امروز جمعه ۲۷ مهر میزبان ذوب آهن است که این دیدار با قضاوت امیر عرب‌براقی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR برگزار خواهد شد.
در بین تیم‌های مدعی استقلال تهران، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تنها دیدار استقلال مقابل حریف خود در هفته هشتم برگزار می‌شود و سه تیم دیگر با درخواستی که به سازمان لیگ ارسال کردند و به دلیل اهمیت دانستن دیدارهای آسیایی خود خواستار لغو مسابقه شأن مقابل حریفان شدند اما کادر فنی استقلال به دلیل آمادگی بیشتر بازیکنان دست به چنین خواسته‌ای نزد تا آبی‌پوشان پیش از مصاف با النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا رو در روی ذوب آهن قرار گیرند.
استقلال در حالی امروز به مصاف ذوب آهن می‌رود که سید حسین حسینی را در درون دروازه خود ندارد و این بازی محک جدی برای محمدرضا خالدآبادی خواهد بود تا بتواند عملکرد خود را در ترکیب استقلال نشان دهد. حسینی به دستور مدیریت باشگاه استقلال و به دلیل مصاحبه‌های اخیر خود فعلاً اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد.
استقلال پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و السد قطر در لیگ نخبگان آسیا در هفته هفتم موفق به شکست هوادار شد تا بختیاری زاده به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی همراه با استقلال در لیگ برتر باشد. ذوب آهن هم شرایط خوبی را تاکنون در لیگ برتر تجربه نکرده است و در حالی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که در دو بازی گذشته خود ۵ گل دریافت کرده و امتیازی نیز از این دو بازی مقابل فولاد و آلومینیوم کسب نکرده است.
استقلال با ۸ و ذوب آهن با ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های های دهم و دوازدهم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند رتبه هر کدام از این دو نیم را جدول ارتقا بخشد.

به جز حسینی، ایمان سلیمی (مدافع) و روزبه چشمی (هافبک) استقلال نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند. ابوالفضل جلالی نیز در تمرینات اخیر آبی‌ها به صورت اختصاصی و زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخته و او هم نمی‌تواند در ترکیب استقلال قرار گیرد.
دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم با یک نتیجه تساوی و یک برد برای استقلال همراه شد و در ۱۰ دیدار رو در روی گذشته دو تیم ۷ پیروزی از آن استقلال بود و ذوب آهن تنها یک بار با پیروزی دست یافته است و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
نتیجه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال
پنج‌شنبه ۲۶ مهر
* چادرملو یک - خیبر صفر
* شمس آذر یک - هوادار یک
* استقلال خوزستان ۳ - مس رفسنجان ۲
یکشنبه ۲۹ مهر
* آلومینیوم - فولاد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره