نماد آخرین خبر

بنر هواداران ماینتس علیه یورگن کلوپ؛ دیوانه شدی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بنر هواداران ماینتس علیه یورگن کلوپ؛ دیوانه شدی!

ورزش 3/هواداران ماینتس با نصب‌ بنرهایی در ورزشگاه نسبت به فعالیت جدید یورگن کلوپ در شرکت ردبول معترض شدند.
در یکی از دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا، ماینتس در خانه به مصاف لایپزیش رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲-۰ لایپزیش میهمان به پایان رسید.
این اولین بازی لایپزیش بعد از عقد قرارداد یورگن کلوپ با ردبول به عنوان رئیس بین‌الملل باشگاه‌های زیر مجموعه این شرکت به حساب می‌آمد و جالب آنکه از چشم هواداران تیم میزبان نیز دورنماند.
از آنجایی که ماینتس باشگاه سابق یورگن کلوپ در دوران بازیگری و البته پل ورود او به دنیای مربیگری به حساب می‌آید، عقد قرارداد سرمربی سابق لیورپول با ردبول منجر به نارضایتی هواداران ماینتس شده و در همین راستا، آنها بنرهایی با مضمون کنایه انداختن به یورگن کلوپ در ورزشگاه همراه داشتند که روی آن یکی از آنها جمله معروف کلوپ که گفته بود: "من مردم را دوست دارم تا زمانی که من را ناامید نکنند." و روی بنر دیگری عبارت :" دیوانه شدی؟" نوشته شده بود.

کمی پایین‌تر از این بنرها نیز هواداران ماینتس بنری با نوشته: "فراموش کردی جایی که الان به آن رسیدی را مدیون ما هستی؟" به نمایش گذاشتند.

گفتنی است یورگن کلوپ نزدیک به یازده سال به عنوان بازیکن ماینتس و همچنین هشت سال به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کرده بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره