نماد آخرین خبر

طاهری: این استقلال خوراک ساپینتو بود

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
طاهری: این استقلال خوراک ساپینتو بود

خبر ورزشی/ بیژن طاهری سرپرست و مربی سابق استقلال هنوز از شکست این تیم برابر ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر ناراحت است.
بیژن طاهری سرپرست سابق استقلال در مورد اینکه آیا انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت کار درستی بود یا نه گفت: من خودم اگر بودم و نمی خواستم سهراب را انتخاب کنم چه کسی را انتخاب می کردم؟ به هرحال این اتفاق باید رخ می داد و قرعه به نام سهراب بختیاری زاده افتاد. سهراب سابقه مربیگری دارد ولی بچه ها آنطور که باید و شاید برابر ذوب آهن نبودند. بازیکن بالای ۳۰ سال خودش مربی است. نمی خواهم زیاد در مورد این مساله صحبت کنم چون بازی با النصر در پیش است و دوست ندارم تیم وارد حاشیه شود.
او در پاسخ به این سوال که آیا صحبت در مورد موقت بودن بختیاری زاده باعث افت روحیه تیم نشد هم گفت: معلوم بود که سهراب موقت است. خودم فکر می کردم هوادار و ذوب آهن را می برد و با النصر مساوی می کند و تا پایان فصل می ماند. نمی دانم بازی با ذوب آهن چه اتفاقی افتاد؟ چطور تیمی که فصل گذشته گل نمی خورد وقتی یک گل عقب افتاد دفاعش به این شکل باز شد. نمی دانم چرا دستیاران سهراب یا بازیکنان با تجربه تیم کمکی در این زمینه نکردند.
سرپرست سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به اتفاق های بازی با ذوب آهن مشکوک است یا نه هم گفت: نه! نمی گویم بازی مشکوک بوده است چون من با خیلی از بازیکنان فعلی اسقلال کار کرده ام، فقط می گویم نمایش تیم عجیب بود. ذوبی ها فکرش را هم نمی کرد بیایند تهران و ۳ گل بزنند و برگردند.
طاهری در مورد شانس استقلال برای موفقیت در بازی با النصر گفت: از زمانی که رونالدو به عربستان آمده من بازی های النصر را می بینم، این تیم بازیکنان خارجی زیادی دارد ولی آنقدر تیم سطح بالایی نیست. مانه آن بازیکن لیورپول نیست و سایر بازیکنان این تیم هم همین شرایط را دارند. استقلال اگر نمایش خوبی داشته باشد با بازیکنانی که دارد راحت می تواند پیروز شود.
او در مورد حضور موسیمانه در استقلال می گوید: موسیمانه از روی سکوها بازی استقلال برابر النصر را می بیند و با توجه به بازیکنانی که این تیم دارد، متوجه می شود هدایت چه تیمی را برعهده دارد. استقلال در همه پست ها بازیکن با کیفیت دارد و موسیمانه از سرمربیگری این تیم لذت می برد.

سرپرست و مربی سابق استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم می گوید: زمان شفر هم ۱۰ امتیاز عقب بودیم و برگشتیم هرچند در نهایت قهرمان نشدیم ولی من عجیب به این استقلال ایمان دارم چون در هر پست بازیکن با کیفیت دارد. مطمئنم با اتحاد و همدلی بین همه ارکان می توانیم دوباره به لیگ برگردیم.
طاهری در مورد اینکه ساپینتو یکی از گزینه های هدایت استقلال بود هم گفت: اگر ۴ ماه محروم نبود، این استقلال خوراک ساپینتو بود ولی با ۴ ماه محرومیت نمی توانست بیاید. مطمئنم ساپینتو با استقلال می توانست کارهای بزرگی انجام بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره