نماد آخرین خبر

امباپه از پاریس می‌رود!

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امباپه از پاریس می‌رود!

ايرنا/ «کيلين امباپه» به باشگاه پاري‌سن‌ژرمن اعلام کرد که وي تمايل دارد تا در تابستان سال آينده پس از چهار سال حضور در اين تيم، پاريس را ترک کند.
به نقل از نشريه تايمز، ستاره ۲۱ ساله پي‌اس‌جي قصد دارد تا فوتبال حرفه‌اي خود را در جايي ديگر پيگيري کرده و به نظر ليگ برتر انگليس يا لاليگا را هدف گرفته است.
در گزارش تايمز آمده است: با اين حال، امباپه به طور روشن اعلام کرده است که دست کم يک فصل ديگر در پاريس مي‌ماند؛ اتفاقي که به «لئوناردو» مديرفني تيم پاريسي اين اجازه را مي‌دهد تا در آخرين پنجره نقل و انتقالات تابستاني با حضور امباپه مبلغي از سرمايه‌گذاري پي‌اس‌جي روي مرد فرانسوي را بازيابي کند.
اين گزارش مدعي است که امباپه به منچستريونايتد علاقه‌مند است اما قهرمان جام جهاني همچنين تمجيد و تعريف خود را از ليورپول هرگز مخفي نکرده است.
او در خصوص قهرماني قرمزهاي آنفيلد در سال جاري گفته بود: کاري که ليورپول در حال حاضر انجام مي‌دهد، شگفت انگيز است. وقتي بازي اين تيم را تماشا مي کنيد فکر مي‌کنيد همه چيز آسان است اما اينطور نيست؛ بازيکنان همگي متمرکز هستند؛ آنها سه روز در ميان بازي مي‌کنند و مي برند، مي‌برند و مي‌برند.
۱۶۵ ميليون پوندي که پي‌اس‌جي در سال ۲۰۱۸ براي امباپه به موناکو پرداخت کرد، همچنان دومين رقم بالايي است که در بازار نقل و انتقالات جابجا شده است و حالا با ۹۰ گلي که در ۱۲۴ بازي براي پي‌اس‌جي به ثمر رسانده، يکي از ارزشمندترين بازيکنان فوتبال جهان محسوب مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره