نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

چرا برای استقلال شیپور را از سرگشادش می‌دمند؟!

منبع
مشرق
بروزرسانی
چرا برای استقلال شیپور را از سرگشادش می‌دمند؟!

مشرق/ در باشگاه استقلال ابتدا مديرعامل را انتخاب مي کنند و بعد يکي يکي اعضاي هيأت رييسه انتخاب مي شوند، بازيکن مي گيرند بعد سرمربي مي آورند!
بدعت غلطي که در اين سالها در باشگاه استقلال شاهدش هستيم موضوع انتخاب افراد پيش از انتخاب نفرات انتخاب کننده است! قطعا اين اصطلاحات گيج کننده و غيرمعمول هستند که البته در باشگاه استقلال به نوعي ورژن اختصاصي براي فعاليت هاي انتخاباتي تبديل شده است. اين اتفاقات در حالي رخ مي داد که نصراله عبداللهي سرپرست جديد تيم استقلال مدعي شد تيم جديد بر اساس نظر آندره آ استراماچوني بسته مي شود در حالي که استراماچوني و بازگشتش به استقلال رسما از سوي کادر مديريتي باشگاه تکذيب شد. کادري که نحوه انتخاب خودشان هم شبيه به همين يارگيري بود.
چرا استقلال شيپور را از سرگشادش مي دمد؟ در اين باشگاه ابتدا مديرعامل را انتخاب مي کنند(وزير و همفکرانش) و بعد يکي يکي اعضاي هيأت رييسه انتخاب مي شوند و تعداد از 1 نفر به 3 و گاها 5 افزايش پيدا مي کند. در حالي که طبق قانون تجارت ابتدا بايد اعضاي هيأت مديره از سوي مجمع انتخاب شوند و سپس آنها از بين خود يا فردي را از بيرون به عنوان مديرعامل معرفي کنند.
اين رابطه معکوس در تيم بستن استقلال هم رايج است. سال گذشته استقلال تيمش را انتخاب کرد و بعد آندره آ استراماچوني براي تمرين دادنش به تهران آمد و تنها يکي دو بازيکن (ميليچ و دياباته) را به خدمت گرفت. اين فصل هم استقلال در حال يارگيري است و تقريبا ليستش را با نفراتي که مشخص نيست روي چه متر و معياري مي خرد، پر مي کند تا بعدا يک مربي بيايد و با اين تيم کار کند! اتفاقي غيرمعمول که تقريبا در هيچ يک از تيم هاي ليگ برتري، از صعود کرده هاي تازه وارد گرفته تا قهرمان دوره قبل شاهدش نبوده و نيستيم!

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره