نماد آخرین خبر

عملکرد خوب تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
عملکرد خوب تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا

ايسنا/ نماينده هاي عربستان بهترين عملکرد را در دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به نام خود به ثبت رساندند اين درحالي است که تيم هاي ايراني نااميد کننده ظاهر شدند.

به نقل از الرياضيه، دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به پايان رسيد.
نتايج نشان مي دهد که تيم هاي عربستاني بهترين عملکرد را در دور رفت به نام خود به ثبت رساندند.
عربستان 4 نماينده در فصل جاري ليگ قهرمانان آُسيا دارد که در 11 بازي دور رفت 28 امتياز جمع کردند. چهار تيم عربستاني موفق شدند که از 33 امتياز 28 امتياز را کسب کنند تا با ميانگين 2.54 امتياز در هر بازي بهترين عملکرد را به نام خود به ثبت رسانند
البته تيم هاي عربستاني 12 بار به ميدان رفتند که با توجه به انصراف الوحده نتيجه ديدار اين تيم با الاهلي که با تساوي به پايان رسيد در اين امتياز بندي محاسبه نشده است.
ازبکستان بعد از عربستان بهترين عملکرد را داشته است. اين کشور تنها يک نماينده دارد و آن هم پاختاکور است که ميانگين امتيازي اش در هر بازي 2 امتياز است. پاختاکور سه بازي انجام داده است و 6 امتياز کسب کرده است.
در رده سوم کشور قطر جاي دارد که دو نماينده به نام هاي الدحيل و السد دارد. اين دو  تيم پرستاره در 6 بازي 11 امتياز کسب کرده اند يعني ميانگين امتيازي 1.83 براي هر ديدار.
و اما در رده چهارم ايران قرار دارد که چهار نماينده در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا دارد. تيم هاي ايران در 11 بازي تنها 8 امتياز کسب کرده اند يعني ميانگين 0.72 امتياز براي هر ديدار.
در رده پنجم نوبت به امارات مي رسد که سه نماينده اين کشور در 9 بازي تنها 5 امتياز کسب کرده اند يعني ميانگين 0.55 براي هر بازي.
و اما در رده آخر هم عراق است که تنها نماينده اين کشور در دو بازي تنها يک امتياز کسب کرده است يعني ميانگين 0.5 براي هر بازي.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر