نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شوک دوم به استقلال با تهدید میلیچ

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
شوک دوم به استقلال با تهدید میلیچ

آخرين خبر/ هرويه ميليچ، مدافع-هافبک کروات استقلال اين باشگاه را تهديد به فسخ قراردادش کرده است.
به گزارش فوتبالي، چندي پيش خبرگزاري تسنيم با انتشار نامه شيخ دياباته، مهاجم و آقاي گل استقلال، تهديد به فسخ قرارداد اين بازيکن با باشگاه به دليل عدم دريافت مطالباتش را رسانه‌اي کرد. (اينجا بخوانيد.)
خبري که در آستانه شروع مجدد ليگ قهرمانان آسيا، بعد از منتفي شدن حضور استراماچوني، به فاصله اندکي دوباره هواداران استقلال را شوک زده کرد.
دياباته تنها خارجي استقلال نيست که مطالباتش را دريافت نکرده و ميليچ هم در شرايط مشابهي قرار دارد.
براساس اخباري که به خبرنگار فوتبالي رسيده، بازيکن اهل کرواسي هم مانند دياباته به باشگاه استقلال نامه زده و اين باشگاه را تهديد به فسخ قراردادش کرده است. البته در صورتي که تا پايان موعد مقرر مطالباتش را دريافت نکند.
ميليچ 6 ماه است از استقلال حقوق نگرفته و باشگاه استقلال را تهديد کرده که در صورت عدم واريز مطالباتش، بعد از بازي‌هاي آسيايي اين تيم را ترک خواهد کرد.

استقلال که حدود يک ماه پيش نايب قهرمان ليگ شد، دربي را برد و پرسپوليس را از جام حذفي کنار زد، حالا در عمق بحران فرو رفته است.
اين تيم که با از دست دادن جام حذفي در فينال مقابل تراکتور، جدايي فرهاد مجيدي و منتفي شدن حضور آندره‌آ استراماچوني پيش از اين از اوج به زير کشيده شده بود، حالا فقط جدايي دو ستاره بي چون و چراي فصل گذشته‌اش را کم دارد تا سونامي ناکامي، هواداران اين تيم را با خود ببرد. 
بايد صبر کرد و ديد تکليف واريزي حقوق اين دو بازيکن به کجا ختم مي‌شود و آيا ميليچ و دياباته از استقلال مي‌روند يا خير.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره