نماد آخرین خبر

منصوریان در نقش مهدی طارمی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
منصوریان در نقش مهدی طارمی!

ورزش 3/ سرمربي جديد تراکتور تبريز پس از امضاي قرارداد با اين تيم با رشد پرشمار مخاطبان صفحه شخصي خود در اينستاگرام مواجه شد.
يکي از حواشي پس از انتخاب عليرضا منصوريان به صفحه اينستاگرامي او باز مي‌گشت، جايي که هواداران تراکتور به سرمربي خود نقد داشتند چرا تصاوير استقلالي در آن به چشم مي‌آيد و حتي در پسوند نامش هم مخفف نام استقلال قرار دارد؛ نقدي که باعث شد تا منصوريان هم نام صفحه شخصي‌اش را دستخوش تغيير کند و هم تصاوير استقلالي صفحه‌اش را پاک کند تا اين‌بار زير تيغ انتقادات هواداران آبي‌پوش قرار گيرد.
اما نکته‌اي در ميان چندان به آن پرداخته نشد، رشد چشمگير مخاطبان صفحه عليرضا منصوريان بود؛ به طوري که صفحه وي پيش از اعلام نامش پيرامون نيمکت تراکتور حدود 69 هزار مخاطب داشت اما با رشدي 27 هزار فالوئري حالا صفحه عليرضا منصوريان پيش از 96 هزار مخاطب دارد.
اتفاقي که مشابه آن حدود دو هفته قبل براي مهدي طارمي رخ داد و وي پس از پيوستن به تيم پورتو، با رشد 30 هزار نفري مخاطبانش همراه شد؛ حالا تجربه طارمي براي عليرضا منصوريان در حال تکرار است و مي‌تواند حتي پيش از آن نيز به تعداد مخاطبان سرمربي جديد سرخ‌پوشان تبريزي اضافه شود.
تعداد مخاطباني که پيش‌بيني مي‌شود با توجه به سرعت رشد مخاطب صفحه سرمربي جديد تراکتور طي ساعات آينده از مرز 100 هزار فالوئر هم بگذرد و اين‌چنين عليرضا منصوريان با يک رکوردشکني غيرمنتظره در بدو ورود به تيم جديدش و سفر به تبريز مواجه شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره