نماد آخرین خبر

شاهکار لواندوفسکی در افتتاحیه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شاهکار لواندوفسکی در افتتاحیه

ورزش 3/ روبرت لواندوفسکي در 32 سالگي همچنان مي‌تواند کارهايي انجام بدهد که حتي هم‌تيمي‌هايش را شگفت زده کند.
 بايرن مونيخ امشب در اولين ديدار از فصل جديد بوندس ليگا ميزبان شالکه بود و در نهايت با نتيجه 8-0 به پيروزي رسيد؛ ديداري که سرژ گنابري در آن سه گل زد و ستاره ميدان بود اما لحظه ويژه بازي را روبرت لواندوفسکي رقم زد؛ مهاجم تکنيکي لهستاني بايرن که اگرچه در اين ديدار فقط يک گل زد اما نشان داد که تاثيرگذاري اش تنها به گلزني محدود نمي شود.
در دقيقه 69 بازي بود که لواندوفسکي درون محوطه جريمه شالکه صاحب موقعيت شد اما تکل بلند مدافع حريف مانع از اين شد که او ضربه نهايي را بزند ولي لوا بلافاصله بهترين تصميم ممکن را گرفت و با يک ضربه رابوناي تماشايي، توماس مولر را صاحب موقعيت کرد و او هم با ضربه اي نه چندان محکم، گل ششم بايرن را به ثمر رساند.


در لحظه به ثمر رسيدن اين گل، تصاوير تلويزيوني چهره آلفونسو ديويس را روي نيمکت شکار کردند که حيرت زده ازاين حرکت لواندوفسکي، مشغول تشويق او بود.



اين پاس گل لواندوفسکي در شبکه هاي اجتماعي هم واکنش‌هاي زيادي را به همراه داشت و حتي يک کاربر آن را بسيار مهمتر از به ثمر رساندن گل توصيف کرد.

 

اين تصوير ديويس احتمالا بسياري را به ياد چهره حيرت زده پپ گوارديولا بعد از گلزني لواندوفسکي در ديدار مقابل وولفسبورگ در سال 2015 انداخت.
در آن ديدار هم لواندوفسکي در فاصله 9 دقيقه موفق شد 4 گل به ثمر برساند که يکي از آنها با يک ضربه قيچي بغل تماشايي بود که حسابي سرمربي اسپانيايي وقت بايرن را شوکه کرد.


لواندوفسکي در ابتداي ديدار جايزه بهترين بازيکن سال فوتبال آلمان را هم دريافت کرد. او فصل گذشته در 31 بازي بوندس‌ليگا 34 گل براي بايرن به ثمر رساند و در ليگ قهرمانان نيز 15 گل زد تا بايرن به يک سه گانه تاريخي برسد. بسياري معتقدند که اگر اهدا توپ طلاي امسال لغو نمي شد، او بيش از هر بازيکن ديگري شايستگي کسب اين جايزه را داشت. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره