نماد آخرین خبر

بازی الهلال و شهرخودرو برگزار می‌شود!

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازی الهلال و شهرخودرو برگزار می‌شود!

ايرنا/ در حالي که اکثر بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم الهلال به ويروس کرونا مبتلا شده‌اند اما ديدار اين تيم برابر شهرخودرو به انجام خواهد رسيد.
روز گذشته(شنبه) روزي پراتفاق براي تيم الهلال عربستان بود. چند بازيکن اين تيم از جمله سالم الدوساري و سباستين جووينکو و همچنين سرمربي اين تيم يعني رضوان لوچسکو مبتلا به کرونا شدند تا تعداد کرونايي‌هاي اين تيم به عدد ۱۷ برسد.
پيش از اين گفته شده بود که ۱۴ کرونايي منجر به حذف و يا کنار گذاشته شدن تيم مذکور از ليگ قهرمانان خواهد شد ولي تا به الان که حدود پنج ساعت تا شروع بازي مانده تمام شواهد و قرائن حاکي از برگزاري مسابقه است.
خبر جديدي از درون اردوي تيم عربستاني به بيرون درز پيدا نکرده است. چند ساعت پيش بود که اعلام شد سلمان الفرج و محمد البريک تست‌شان منفي شده و مي‌توانند اين تيم را همراهي کنند اما اجازه تمرين به اين ۲ بازيکن داده نشده است. با اين وجود احتمال دارد که اين ۲ نفر مقابل شهرخودرو به ميدان بروند.
ديشب(شنبه) يکي از خبرنگاران مشهور عربستاني توييت کرده بود که AFC با درخواست الهلال مبني بر تعويق بازي با شهرخودرو مخالفت کرده است. امروز هم همه چيز حکايت از برگزاري اين بازي دارد. حال بايد ديد نماينده عربستان با چه نفراتي و با چند بازيکن به اين ديدار خواهد آمد.
جدال بين شهرخودرو و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقيقه آغاز مي‌شود. الهلال با ۱۰ امتياز صدرنشين است و شهرخودرو با صفر امتياز قعرنشين.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره