نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ماجرای سند خوردن سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا چیست؟

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ماجرای سند خوردن سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا چیست؟

خبر ورزشي/ باشگاه پرسپوليس همچنان درگير پرونده بدهي فدراسيون فوتبال به شرکت شستا است و البته هيچ مقام رسمي هم در اين باره روشنگري نمي‌کند.
در زمستان سال گذشته و قبل از برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال اعلام شد به دليل بدهي اين مجموعه به شرکت شستا بابت پرداخت مطالبات ۲ ميليون يورويي مارک ويلموتس، اين شرکت از طريق اجراي حکم توقيف ساختمان فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس را دريافت کرده است. 
البته پس از مدتي اخباري از سوي مسئولان شرکت شستا، وزير ورزش و فدراسيون فوتبال درباره رفع اين مشکل با توجه به پرداخت بخشي از طلب شرکت شستا، منتشر شد. با اين وجود در طول ۲۴ ساعت اخير بار ديگر خبري درباره سندخوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپوليس به نام شرکت شستا مطرح شده است.
پيگيري‌ها گوياي اين است که ظاهرا تاکنون ابلاغ رسمي و جديدي در مورد قطعي شدن اين امر به باشگاه پرسپوليس نرسيده و مديران اين باشگاه همچنان اعتقاد دارند فدراسيون فوتبال بايد بدهي به شستا را از طريق اموال خودش پرداخت کند. 
از سوي ديگر فدراسيون فوتبال هم هنوز به اين ماجرا واکنش رسمي نشان نداده و معتقد هستند مواضع فدراسيون همان صحبت هاي قبلي است. اينکه آيا واقعا سه دانگ باشگاه پرسپوليس به نام شرکت شستا شده يا خير موضوعي است که فدراسيون فوتبال بايد در موردش واکنش نشان دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره