نماد آخرین خبر

سلطانی‌فر: بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها فراهم کردیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سلطانی‌فر: بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها فراهم کردیم

ايسنا/ وزير ورزش و جوانان در ديدار نوروزي با جمعي از روساي فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: کسب بهترين نتايج در جام جهاني، بازي‌هاي جاکارتا و المپيک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سايه آرامش به دست آمد.
به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطاني‌فر در ديدار نوروزي با جمعي از روساي فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: با وجود مشکلات اقتصادي در کشور به خاطر تحريم‌هاي ظالمانه، تلاش کرديم تا بهترين امکانات را براي  فدراسيون‌ها و المپيکي‌ها مهيا کنيم، در ۴ ماه آينده نيزپشتيباني‌ها از رشته‌هاي المپين‌ها مضاعف مي‌شود.
وي گفت: بازديدهايي از اردوهاي آماده سازي تيم‌هاي ملي اعزامي به بازي‌هاي توکيو توسط مسوولان براي بررسي وضعيت ملي پوشان صورت گرفت و از نزديک شاهد تمرينات آن‌ها بوديم، اين بازديدها تا زمان اعزام ادامه خواهد يافت.
وزير ورزش خاطرنشان کرد: در راستاي تحقق شعار سال" توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها"ضمن حمايت و پشتيباني از بخش خصوصي با حذف موانع شرايط بهتري را براي فعاليت آن‌ها مهيا کنيم.
وي ادامه داد: نگاه ويژه دولت دوازدهم توسعه زير ساخت‌هاي ورزشي در اقصي نقاط کشور است. به طوري که تعداد ۳۰۰ زمين چمن مصنوعي ميني فوتبال در ۴ سال گذشته به ۲ هزار زمين در مناطق محروم رسيده است.
سلطاني‌فر گفت: کسب بهترين نتايج در جام جهاني، بازي‌هاي جاکارتا، المپيک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سايه آرامش به دست آمد. 

وي در پايان افزود: همدلي ميان مسوولان ورزش کشور تا پايان دولت ادامه خواهد يافت چرا که مسيرتوسعه استمرار دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر