نماد آخرین خبر

حقیقت تلخ درباره کریستیانو رونالدو!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حقیقت تلخ درباره کریستیانو رونالدو!

آخرين خبر/ يوونتوس براي اولين بار در يک دهه اخير، نتوانست قهرمان سري آ شود. 
به گزارش فوتبالي، عصر روز يک شنبه، اينتر ميلان به دليل تساوي 1-1 آتالانتا در برابر ساسولو، بعد از 11 يازده سال موفق به کسب اسکودتو شد. 
يوونتوس در سري آ غيرقابل دسترسي بود. آن‌ها با قهرماني متوالي در اين ليگ، اين موضوع را کاملا اثبات کردند، سپس آن‌ها در سال 2018 با خريد کريستيانو رونالدو تصميم گرفتند، به مرحله‌هاي بالاتر بروند. از آن زمان، همه چيز طبق نقشه‌هاي يوونتوس پيش نرفت. البته فوق ستاره پرتغالي در دو قهرماني بانوي پير در سري آ نقش اساسي ايفا کرد و آن‌ها فقط در ليگ قهرمانان اروپا ناموفق بودند و حالا اين فصل آن‌ها براي اولين بار از سال 2011، نتوانستند بار ديگر بر قله ايتاليا بايستند. 
همان‌طور که انتظار مي‌رفت، در چند هفته گذشته تمام چشم‌ها به کريستيانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا دوخته شده بود. او در چند ديدار موفق به گلزني نشد و در پايان بازي‌ها بابت اين موضوع ناراحت بود، حتي اگر يوونتوس در ديدارهايش پيروز مي‌شد. 
در ديدار يک شنبه شب يوونتوس در خانه اودينزه، ستاره سابق منچستريونايتد و رئال مادريد، در دقايق 83 و 89 دو گل به ثمر رساند، اما نقش مهم او در اين پيروزي، به خاطر قهرماني رقيب ديرينه يوونتوس يعني اينتر فراموش خواهد شد.
از همان آغاز فصل 2020/21 مشخص بود که فصل آساني در انتظار يوونتوس نخواهد بود. در ابتدا ميلان صدرنشين سري آ بود، سپس قدرت دست اينترميلان افتاد و در اين مدت، شاگردان آندره‌آ پيرلو هيچ وقت به عنوان مدعي قهرماني خطاب نشدند. يوونتوس مي‌توانست در ليگ قهرمانان اروپا بهتر ظاهر شد، اما اين اولين باري نبود که آن‌ها به دست تيمي حذف شدند که روي کاغذ شانس بيشتري براي صعود به مرحله بعدي نسبت به تيم رقيب داشتند. در اولين فصل حضور کريستيانو رونالدو در يووه، آن‌ها توسط آژاکس حذف شدند، سپس در فصل 2019/20 يووه نتوانست از پس ليون بر بيايد و در اين فصل نيز پورتو حکم حذف آن‌ها را از ليگ قهرمانان امضا کرد. 

البته که نمي‌توان رونالدو را تنها مقصر اين اتفاقات دانست، اما واقعيت اين است که يوونتوس پيش از رونالدو تيم بهتري بود و حتي آن‌ها موفق شده بودند که در بين سال‌هاي 2015 تا 2017 به دو فينال ليگ قهرمانان اروپا نيز راه پيدا کنند. 
رونالدو ارزش برند يوونتوس را بالاتر برده، پول زيادي نصيب اين باشگاه کرده و گل‌هاي تاثيرگذار زيادي به ثمر رسانده است، اما يوونتوس در سه فصلي که رونالدو را در ترکيب خود داشته، سقوط کرده است. اين يک حقيقت گريزناپذير است. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره