نماد آخرین خبر

تعریف ویژه برانکو از کاپیتان پرسپولیس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تعریف ویژه برانکو از کاپیتان پرسپولیس

آخرين خبر/ سرمربي اسبق پرسپوليس لقب جالبي به کاپيتان محبوب هواداران اين تيم داده است.
به گزارش فوتبالي، برانکو ايوانکوويچ که پيش از اين و در زماني که سيدجلال حسيني از تيم ملي خداحافظي کرد،اين بازيکن را در کنار ستارگاني چون مودريچ قرار داده و از او به عنوان بهترين شاگردش نام برده بود، حالا در تازه‌ترين مصاحبه‌اش به شکل ويژه‌اي از کاپيتان قرمزها تعريف کرده است.
سرمربي تيم ملي عمان که با خبرگزاري برنا صحبت کرده درباره شرايط تيم يحيي گل‌محمدي گفته است: پرسپوليس در حال حاضر مهره ها و بازيکنان خوب و آماده اي را در اختيار دارد اما من فکر مي کنم سيدجلال حسيني يکي از ستاره هاي اصلي اين تيم محسوب مي شود. بازيکني که با وجود نزديکي به سن 40 سالگي اينقدر فعالانه در تيم حضور دارد و به تنهايي 12 امتياز مهم و حساس را با گل هاي خود براي پرسپوليس کسب کرده است. در کنار اين اتفاق سيدجلال حسيني در مسئوليت دفاعي اش فوق العاده است و ستون محکم پرسپوليس محسوب مي شود.
برانکو در شرايطي طي سالهاي گذشته يکي از حاميان اصلي سيدجلال بوده که در بازگشت اين بازيکن از فوتبال قطر حاضر به جذب او نشد تا حسيني به نفت تهران برود و شاگرد عليرضا منصوريان شود.
هر چند رابطه سيدجلال و برانکو ابتدا زياد خوب نبود و برانکو بعد از بازگشت سيدجلال از قطر مخالف حضور او در پرسپوليس بود تا کاپيتان قرمزها راهي نفت تهران شود، اما امروز، رابطه برانکو و سيدجلال به شدت گرم شده است. 
سرمربي کروات، زماني که در پرسپوليس بود اختيارات زيادي به سيدجلال داد و  پس از خط خوردن کاپيتان قرمزها از ليست نهايي تيم ملي براي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه تمام‌ قد پشت کاپيتان خود ايستاد و از او حمايت کرد. حسيني هم البته در مصاحبه‌هاي خود از برانکو تشکر و اعلام کرده بود که بيشترين کمک پس از جا ماندن از ليست مسافران جام جهاني روسيه را برانکو به او داشت تا در آن مقطع از نظر روحي دچار افت نشود ودوباره برگردد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره