نماد آخرین خبر

سهمیه المپیک مال من بود، حق من بود

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
سهمیه المپیک مال من بود، حق من بود

خبرآنلاين/ ناهيد کياني تنها زن تکواندوکار ايران در بازي هاي المپيک ۲۰۲۰ توکيو از هدفش براي رسيدن به سکوي اين بازي ‌هاي مهم گفت.
در وزن منهاي ۵۷ کيلوگرم شاهکار کرد؛ناهيد کياني. تلاش زيادي کرد و سختي هم زياد کشيد. انگار بار تکواندوي بانوان را به دوش مي کشيد حالا اما خيالش راحت است. بليت توکيو را در جيب دارد و مي تواند اميدوار باشد که در المپيک روي سکو قرار بگيرد. شايد خيلي ها بگويند که نبايد ذهن او را درگير کرد اما نه زمان زيادي تا شروع رقابت هاي المپيک باقي مانده و نه ناهيد دختري است که از زير کارهاي سخت شانه خالي کند.
او در گفت وگو با خبرنگاران درباره تلاشش براي کسب سهميه و هدفش براي رسيدن به مدال المپيک صحبت کرد.
سهميه مال من بود،حق من بود
در زندگي ياد گرفته ام که مصمم وبا اراده باشم. من سهميه المپيک را مي خواستم و به خودم مي گفتم که بايد آن را بگيرم. باوري که به خودم داشتم خيلي کمک کرد. من مي جنگم و براي کسب سهميه هم جنگيدم. اين سهميه مال من بود،حق من بود. خيلي بي پروا بودم و در ذهنم فقط به گرفتن سهميه فکر مي کردم. خودم را در المپيک مي ديدم و اين اعتماد به نفس کمک بزرگي به من کرد. حالا من ترسي هم ندارم و حالا فقط به المپيک فکر مي کنم.
رفتن روي سکو در المپيک؛چرا که نه؟

اصلا هدف همين است.کسب سهميه خيلي خوب است و اصلا نمي توانم حسي که داشتم را توصيف کنم اما مطمئن هستم که رفتن روي سکو حس عجيب ديگري دارد و مي خواهم آن را تجربه کنم.

اين مدال و اين سهميه تقديم به مردم و شهدا
به دعا اعتقاد زيادي دارم. مي دانم که دعاي خير خانواده ام و خيلي از مردم پشت سرم بود. اگر حتي يک نفر از اين مدال و از اين سهميه المپيک خوشحال شده باشد من از کارم راضي ام. اگر يک نفر از مردم کشورم به خاطر اين اتفاق لبخند زده باشد من راضي ام. مي خواهم از صميم قلبم اين مدال و اين افتخار را به شهداي کشورم تقديم کنم. آن‌ها که باعث عزت و سربلدي اين مملکت بوده و هستند و هيچ ادعايي هم نداشتند.
ممنون خانم سرمربي
از مهرو کمراني سرمربي خوبم تشکر مي کنم که زحمات زيادي براي من کشيده است. اينجا اصلا حس بدي وجود ندارد و قشنگ يک خانواده هستيم. يک تشکر هم بايد از فدراسيون کنم. انصافا بين ما و پسران هيچ فرقي نگذاشتند.تشکر ويژه هم از خانواده ام که هميشه پشتم بوده اند،حمايت کرده اند و از اين که به من مي گفتند ناهيد برو جلو،حتما موفق مي‌شوي، ممنونم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره