نماد آخرین خبر

حرف نهایی شجاع خلیل زاده درباره بازگشت به پرسپولیس

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
حرف نهایی شجاع خلیل زاده درباره بازگشت به پرسپولیس

خبر ورزشي/ شجاع خليل زاده به شايعات و اخبار پيرامون بازگشتش به پرسپوليس در پايان اين فصل واکنش نشان داد.
شجاع خليل‌زاده مدافع سابق پرسپوليس در واکنش به شايعه بازگشتش به پرسپوليس گفت: چند وقتي است که مي‌بينم براي خودشان شايعه مي‌کنند. والله و بالله اينجا هيچ خبري نيست و يک فصل ديگر قرارداد دارم. اينجا کسي دنبال حاشيه نيست. ما تنها کشوري هستيم که دنبال حاشيه و بد کردن بازيکنان و خراب کردن آنها هستيم. هم‌اکنون شرايط خوبي در الريان دارم و البته هيچ‌کس از آينده خبر ندارد و نمي‌داند چه مي‌شود. شايد اينجا هم يک نفر مثل رسول‌پناه پيدا شد و گفت نبايد در الريان باشم و تلاش کرد تا جدا شوم. ولي تا الان که مربي به من اعتقاد داشته و مشکلي هم در باشگاه وجود ندارد.
بخش‌هاي ديگري از جديدترين گفتگوي شجاع خليل زاده درباره پرسپوليس را در زير بخوانيد:
* به خدا قسم سخت‌ترين بازي‌هاي عمرم مقابل پرسپوليس بود و در نهايت اما اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود و هوادارانش را خوشحال کند.
* تا به حال ديده‌ايد من به هوادار پرسپوليس حرف بدي بزنم؟ آنهايي که به من فحش دادند يا چيزي گفتند مسلم است که به خاطر عشق به پرسپوليس بوده است. درباره جدايي‌ام حرف زده‌ام و همه مي‌دانند مقصر چه کسي بوده و حتي آقاي گل محمدي هم گفتند. مگر آدم مي‌تواند عشقش را رها کند و برود؟ کاري کردند تا من بروم. من هيچ وقت از هوادار پرسپوليس گله‌ و ناراحتي ندارم و قلبا آنها را دوست دارم.
* {پس بحث حضور در پرسپوليس براي فصل آينده...} نه، چند وقتي است که مي‌بينم براي خودشان شايعه مي‌کنند. والله و بالله اينجا هيچ خبري نيست و يک فصل ديگر قرارداد دارم. اينجا کسي دنبال حاشيه نيست. ما تنها کشوري هستيم که دنبال حاشيه هستيم و بد کردن بازيکنان و خراب کردن آنها. در حال حاضر شرايط خوبي در الريان دارم و البته هيچکس از آينده خبر ندارد و نمي‌داند چه مي‌شود. شايد اينجا هم يک نفر مثل رسول پناه پيدا شد و گفت نبايد در الريان باشم و تلاش کرد تا جدا شوم. ولي تا الان که مربي به من اعتقاد دارد و مشکلي هم در باشگاه وجود ندارد.

* اينجا هيچکس تصميمي به سود خودش و عليه منافع باشگاه نمي‌گيرد. مديري مثل رسول پناه اجازه حضور در باشگاه را ندارد تا هر کاري دلش خواست بکند و کار را با حرف‌هاي زشت و فحاشي دنبال کند. اينجا چنين افرادي اجازه کار کردن در باشگاه را به دست نمي‌آورند و مديراني هستند که به دنبال ساختن آينده باشگاه، ايجاد بستر و امکانات، تقويت تيم، احترام و احترام و احترام هستند. شرح وظايف هر کس مشخص است.
* {ماجرايت با رسول پناه و شکايت‌کشي‌تان به کجا رسيد؟} حالا قرار است کميته انضباطي نظر بدهد. اما من آدم کينه‌اي نيستم و همين که فهميد اشتباه کرده براي من کافي است.
* لوران بلان واقعا مربي فوق العاده‌اي است. کار کردن با او واقعا خوب است و با توجه به اينکه خودش در دوران بازي مدافع بوده چيزهاي زيادي به من ياد داده و کمک زيادي به من کرده است. او يک فصل ديگر هم قرارداد دارد و ما در فصل آينده ليگ قهرمانان هم حاضر خواهيم بود و اميدوارم به موفقيت خوبي دست پيدا کنيم.
* بهترين آرزوها را براي پرسپوليس و دوستانم و البته هوادارانش دارم. قهرماني آسيا قطعا به آنها مي‌آيد و اميدوارم به بهترين نتيجه برسند. پرسپوليس طي اين سال‌ها عليرغم اينکه بي‌مهري‌ زيادي را به دنبال خودش ديده اما نتايج خوبي گرفته است. اين بي‌مهري‌ها چه زماني که بودم و چه الان باز هم ديده مي‌شود و بازيکنان ديگر به آن عادت کرده‌اند و مي‌دانند به چه شکل از آن براي اينکه انگيزه موفقيت شکل دهند، استفاده کنند. اميدوارم اين فصل هم با قهرماني آنها همراه باشد و بهترين اتفاق در انتظار اين تيم و هوادارانش باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره