logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

برقراری تماس ویدیویی ۳۲ نفره در واتساپ امکان‌پذیر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
برقراری تماس ویدیویی ۳۲ نفره در واتساپ امکان‌پذیر شد

زومیت/ واتساپ هم‌اکنون از تماس ویدئویی با ۳۲ شرکت‌کننده پشتیبانی می‌کند.
 
واتساپ دیروز، ۲۴ خرداد، از چندین آپدیت بزرگ برای سیستم تماس ویدیویی خود رونمایی کرد. اکنون کاربران می‌توانند هنگام اشتراک‌گذاری صفحه‌ی دستگاه خود در تماس ویدئویی واتساپ، صدای خود را نیز به آن اضافه کنند.

در آپدیت جدید، تماس‌های ویدئویی می‌توانند تا ۳۲ عضو داشته باشند؛ این درحالی است که تا قبل از این ارتقاء، سقف تعداد شرکت‌کنندگان در هر تماس، ۱۶ نفر بود که حتی برای برگزاری یک کلاس ساده نیز کافی نیست.
 

قابلیت دیگر واتساپ، فردی را که در تماس گروهی در حال صحبت است شناسایی می‌کند و تصویر او را در بالاترین نقطه‌ی صفحه قرار می‌دهد.

واتساپ اخیراً کدک MLow را برای ارتقاء تماس‌های صوتی و تصویری خود رونمایی کرده است. کدک‌های موجود مانند اوپاس، سعی در بالا بردن کیفیت صدا با بیت‌ریت پایین دارند تا مصرف اینترنت کاربران را کاهش دهند؛ اما این اقدام منجر به انتقال صدایی ضعیف و غیرطبیعی می‌شود.

کدک‌های جدید واتساپ که برپایه‌ی هوش مصنوعی توسعه داده شده‌اند، کیفیت خوبی را به‌ارمغان می‌آورند و اشکالات گذشته را نیز ایجاد نمی‌کنند. MLow نیز به‌همین‌منظور طراحی شده است تا عملکردی خوب و معقول را با بیت‌ریت پایین ارائه دهد.

کدک جدید MLow هم‌اکنون روی اینستاگرام و تماس‌های مسنجر فعال است و حالا روی واتساپ نیز شاهد استفاده از آن هستیم.

انتظار می‌رود اقدام بعدی واتساپ در ادامه‌ی آپدیت‌های بخش تماس، بهبود شرایط انتقال صدا با اینترنت ضعیف باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر