logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بررسی موتورولا Edge 40 Neo؛ یک گوشی خاص و متفاوت

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ موتورولا Edge 40 Neo بدون شک یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود و در این ویدیو این گوشی جذاب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

این روزها بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده از لبه‌های تخت استفاده می‌کنند و واقعیت این است که چنین گوشی‌هایی چندان خوش‌دست نیستند. اما در این میان موتورولا Edge 40 Neo از معدود گوشی‌هایی است که با نمایشگر دارای لبه‌های خمیده راهی بازار شده. وزن بدنه‌ی این گوشی ۱۷۰ گرم است و ضخامت بالایی هم ندارد.

موتورولا برای این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز استفاده کرده که برای گیمرها جذابیت زیادی دارد. حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۳۰۰ نیت است و این یعنی در محیط بیرونی برای استفاده از آن با مشکلی روبرو نمی‌شوید. چیپست استفاده شده برای اجرای بازی‌های مختلف کم نمی‌آورد و بنابراین برای گیمرها هم موتورولا Edge 40 Neo گزینه جذابی است. باتری استفاده شده ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ سریع ۶۸ واتی برای آن ارائه می‌شود.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سنسور بزرگی دارد و با داشتن لرزشگیر اپتیکال، در فضاهای کم‌نور هم می‌تواند عکس‌های خیلی خوبی ثبت کند. رابط کاربری این گوشی شباهت زیادی به اندروید خام دارد و بنابراین اصلا خبری از ویژگی‌های بی‌مصرف نیست. در کل در این محدوده‌ی قیمتی، موتورولا Edge 40 Neo یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در بازار ایران می‌توانید پیدا کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر