logo

لینکدین به قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی برای پیداکردن شغل و ساخت رزومه مجهز شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
لینکدین به قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی برای پیداکردن شغل و ساخت رزومه مجهز شد

دیجیاتو/ البته این ویژگی‌ها که بسیار کاربردی هستند، برای کاربران پریمیوم ارائه شده است.

لینکدین ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که به کاربران کمک می‌کنند تا شغل جدیدی پیدا کنند، رزومه خود را تنظیم کنند و حتی از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مشاوره بگیرند. البته باید اشاره کرد که تمام این ویژگی‌ها برای مشترکین پریمیوم ارائه‌شده و ابتدا به زبان انگلیسی در دسترس قرار گرفته است.

طبق توضیحات لینکدین، با یکی از این ابزارها کاربران می‌توانند از طریق دستورات متنی به جستجوی شغل موردنظر خود بپردازند. «تومر کوهن»، مدیر محصول لینکدین در این پست از دستور «یک کار بازاریابی ریموت در دیترویت برای من پیدا کند که حداقل 110 هزار دلار درآمد داشته باشد» به‌عنوان یک مثال یاد کرده است.

سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی لینکدین
قابلیت هوش مصنوعی دیگری که به لینکد‌ین اضافه شده است، می‌تواند رزومه شما را بررسی کند و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود آن در یک زمینه شغلی ارائه کند. «روهان راجیو» در این پست می‌گوید که می‌توان یک رزومه آپلود کرد، بازخورد آن را از هوش مصنوعی گرفت و سپس به‌صورت تعاملی کار ویرایش‌ها را انجام داد.

همچنین ابزاری وجود دارد که به مشترکین سرویس پریمیوم لینکدین کمک می‌کند تا با هوش مصنوعی یک معرفی‌نامه بسازید.

لینکدین همچنین توضیح می‌دهد که در حال آزمایش پرسوناهای هوش مصنوعی از متخصصان است که کاربران می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند و درباره موضوعات تجاری صحبت کنند. کوهن درباره این قابلیت می‌گوید:

«پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید توسط کارشناسان آموزش داده می‌شوند و ترکیبی از اطلاعات را نشان می‌دهند که برای نیازهای منحصربه‌فرد هر یادگیرنده شخصی‌سازی شده است.»

این شرکت همچنین وعده داده است که قابلیت جستجوی پلتفرم خود را به‌طور گسترده با هوش مصنوعی بهبود خواهد داد. هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه ارائه نشده است و کوهن قول داده که طی چند هفته آینده درباره پیشرفت‌های مربوط به جستجو در لینکدین توضیحات بیشتری ارائه می‌شود.

پیش از این نیز قابلیت‌های هوش مصنوعی دیگری از جمله توانایی خلاصه‌کردن پست‌های فید در دسترس مشترکین لینکدین پریمیوم قرار گرفته بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر