logo

گلکسی زد فولد ۶ اولترا احتمالا در انحصار بازار چین و کره خواهد بود

منبع
زوميت
بروزرسانی
گلکسی زد فولد ۶ اولترا احتمالا در انحصار بازار چین و کره خواهد بود

زومیت/ گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا علاوه‌بر کره‌ی جنوبی در چین هم عرضه خواهد شد، اما با نام‌گذاری متفاوت.
 
گفته می‌شود گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ اولترا با برخی تغییرات جزئی و پسوند متفاوت در بازار چین عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۶ را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌ های تاشدنی امسال غول فناوری کره‌ دانست. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند و سامسونگ مکانیزم تازه‌ای برای جلوگیری از چین‌خوردگی وسط نمایشگر در نظر گرفته است.

در میان گوشی‌های سری زد فولد ۶، نسخه‌ی اولترا بالاترین کانفیگ را به خود اختصاص خواهد داد. انتظار نمی‌رود که این محصول به‌صورت جهانی عرضه شود، اما به‌نظر می‌رسد که علاوه‌بر کره‌ی جنوبی، وارد چین نیز خواهد شد تا با گوشی‌های پرچمداری مانند وان پلاس Open رقابت کند.

گفته می‌شود مدل اسلیم گلکسی زد فولد ۶ که پیش‌بینی شده بود با بدنه‌ی باریک‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و باتری حجیم‌تر تا پایان ۲۰۲۴ عرضه شود، چیزی جز تغییر پسوند مدل اولترا برای مشتریان چینی نخواهد بود.

سامسونگ برخی از دستگاه‌های خود را در چین با نام‌گذاری کاملاً متفاوتی نسبت‌به بازار جهانی معرفی می‌کند. به‌عنوان مثال، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در چین تحت عنوان گلکسی W24 و گلکسی W24 Flip عرضه شدند.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ در چین با عنوان گلکسی W25 عرضه شود. نسخه‌ی چینی دارای مشخصات یکسانی با نسخه‌ی کره‌ای است. احتمالاً گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ چینی با نام W25 Flip فروخته خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی و مشخصات گلکسی زد فولد ۶ اولترا و تفاوت‌های آن با مدل گلکسی زد فولد ۶ منتشر نشده است، زیرا این دو گوشی با چند ماه فاصله از یکدیگر عرضه خواهند شد. گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ حدود یک ماه دیگر در رویداد گلکسی آنپکد رونمایی می‌شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر