logo

از تریلر جدید بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow رونمایی شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ استودیوی Camouflaj، سازنده‌ی بازی واقعیت مجازی آیرون من، به تازگی تریلر جدیدی از بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow منتشر کرده که به داستان بازی می‌پردازد.

این بازی دومین نسخه‌ی واقعیت مجازی سری آرکام محسوب می‌شود و در توضیحات آن آمده که در چهارم جولای، شهر گاتهام مورد حمله‌ی تهدید جدیدی قرار گرفته است. این تهدید در واقع پادشاه مرموز موش یا همان Ratcatcher و طرفداران فرقه‌اش است. در حالی که شورش‌های گسترده شهر را فرا می‌گیرد، بتمن برای جلوگیری از او باید دست بکار شود.

جالب است بدانید که در طول سال‌ها به The Ratcatcher در نسخه‌های مختلف به صورت کوتاه اشاره شده است، اما او همیشه در حاشیه بوده و در واقع بین رویداد‌های آرکام سیتی (Arkham City) و آرکام نایت (Arkham Knight) کشته شده است. حال داستان این نسخه تقریبا دو سال پس از اتفاقات بتمن: آرکام اوریجینز (Batman: Arkham Origins) می‌گذرد و شما پیشینه‌ی شخصیت‌های نمادینی مانند هارلی کوئین (Harley Quinn)، مترسک (The Scarecrow) و غیره را کشف خواهید کرد و احتمالا با آن‌ها نیز درگیر خواهید شد.

از طرفی داستان شامل اتفاقاتی مانند ربوده شدن مقامات بلندپایه‌ی شهر مانند کمیسر گوردون و دادستان منطقه یعنی هاروی دنت توسط پادشاه موش نیز خواهد بود. البته هاروی دنت در اینجا هنوز به دوچهره تبدیل نشده است. در این میان گفتنی است که راجر کریگ اسمیت (Roger Craig Smith)، صداپیشه‌ی بتمن در نسخه‌ی اوریجینز، در اینجا دوباره نقش خود را بازی می‌کند.

به طور کلی این بتمن جوان‌تر از بتمنی است که در سه‌گانه‌ی اصلی آرکام دیده می‌شود و طراحی لباسش چیزی بین لباس‌های نسخه‌ی اوریجینز و آرکام نایت است. البته احتمالا بازیکنان در صورت تمایل به لباس‌های مختلفی دسترسی داشته باشند اما این واقعیت که Arkham Shadow به صورت اول شخص ساخته شده، ممکن است لذت تغییر لباس‌ها را کاهش دهد.

بازی Batman: Arkham Shadow در پاییز امسال برای هدست کوئست ۳ در دسترس قرار می‌گیرد. 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر