logo

Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد

گیم فا/ شرکت لهستانی CI Games رسماً اعلام کرد که بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
  
در حالی که CI Games این بازی را بر روی کنسول‌ها منتشر خواهد کرد، اپیک گیمز (Epic Games) حقوق توزیع انحصاری چرخه عمر محصول را بر روی PC دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که این جمله به انحصار دائمی نسخه PC عنوان مذکور در فروشگاه اپیک گیمز اشاره دارد، اما هر دو طرف همچنان در حال مذاکره برای توافق در انتشار هستند که بعداً در این باره گزارش جداگانه ارائه می‌شود.

Lords of the Fallen 2 که در ابتدا به عنوان Project 3 شناخته می‌شد، از موفقیت‌های نسخه اول استفاده و سرمایه‌گذاری می‌کند. این بازی بر اساس گزینه‌های گیم‌پلی جاه‌طلبانه‌تر به منظور جذب بیشتر مخاطبان ساخته شده است و از یادگیری‌ها، تجربه و دانش قابل‌توجه توسعه بازی قبلی خود سود می‌برد. همچنین اعلام شده است که این اثر با بهره‌گیری از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

نسخه اول Lords of the Fallen سال گذشته بر روی کنسول‌های نسل نهم و PC منتشر شد و در ۱۰ روز اول عرضه خود توانست به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یابد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره