logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

رونمایی ال جی از نسل جدید تلویزیون‌های خود برای گیمرهای پولدار!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
رونمایی ال جی از نسل جدید تلویزیون‌های خود برای گیمرهای پولدار!

شهر سخت افزار/ به تازگی ال جی از نسل جدید تلویزیون‌های اولد خود رونمایی کرده است. تلویزیون‌های سری OLED evo B4 در اندازه‌های 65 و 77 اینچی روانه بازار شده و از پنل 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و زمان پاسخگویی آن به کمتر از 0.1 میلی‌ثانیه می‌رسد که برای گیمرها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این نوشتار بخوانید.

سری OLED evo B4 تلویزیون‌های ال جی در دو اندازه 65 و 77 اینچی روانه بازار شده است. مدل 65 اینچی دارای برچسب قیمتی 2080 دلار است، در حالی که مدل بزرگتر 77 اینچی با قیمت 2980 دلار به‌فروش می‌رسد.



این تلویزیون‌ها به تراشه صوتی و تصویری هوش مصنوعی α8 الجی مجهز شده‌اند که کیفیت تصویر و صدای استثنایی را نوید می‌دهد. پنل 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز تصاویری واضح را با حرکت صاف ارائه می‌دهد که برای محتوای سریع یا بازی عالی است.

سری تلویزیون‌ های OLED evo B4 الجی دارای ویژگی‌های متنوعی است که برای ایجاد یک تجربه تماشای فراگیر طراحی شده‌اند. پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن و اتموس تصاویری خیره‌کننده و صدای جذاب را تضمین می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون‌ها صدای فراگیر مجازی 9.1.2 را برای تجربه صوتی سینمایی ارائه می‌دهند.

سری LG دقت رنگ و طیف رنگی 100 درصد را وعده می‌دهد که طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده و واقعی را تضمین می‌کند. گیمرها از زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه قدردانی می‌کنند و برای تجربه پاسخگوتر، تاخیر ورودی را به حداقل می‌رسانند.

سری الجی OLED evo B4 از پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS استفاده می‌کند و دسترسی آسان به سرویس‌های پخش و سایر برنامه‌ها را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند از تجربه راه‌اندازی بدون تبلیغات لذت ببرند. برای مشاهده راحت، تلویزیون ها به حالت کاهش نور آبی هوش مصنوعی و حالت FILMMAKER مجهز شده‌اند.

علاوه بر این، آنها دارای نور آبی کم، بدون سوسو، تابش خیره‌کننده و گواهینامه‌های عدم انعکاس هستند و راحتی چشم را در طول جلسات تماشای طولانی ارتقا می‌دهند. سری LG OLED evo B4 با ارائه سازگاری با فناوری NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium به گیمرها پاسخ می‌دهد. این فناوری‌ها پارگی صفحه را کاهش می‌دهند و بازی روان‌تری را تضمین می‌کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره