logo

بتسدا برای ساخت بازی جدید Fallout عجله نمی‌کند

منبع
زومجي
بروزرسانی
بتسدا برای ساخت بازی جدید Fallout عجله نمی‌کند

زومجی/ تاد هاوارد، کارگردان مجموعه بازی‌های Fallout اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که بتسدا برای ساخت بازی جدید Fallout عجله‌ای ندارد.
  
با اینکه هیجان سریال Fallout ساخته آمازون از زمان پخش فروکش کرده است، اما این سریال تاثیر عمیقی روی کل مجموعه فال‌اوت داشته است. تعداد بازیکنان تمام بازی‌های Fallout به‌خصوص Fallout 4 و Fallout 76 به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. ظاهرا مایکروسافت از این موضوع مطلع است و گفته می‌شود در حال برنامه‌ریزی برای عرضه بازی جدیدی از این سری در آینده‌ای نزدیک است.

بااین‌حال تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 3 و 4 Fallout بر این عقیده است که بتسدا نیازی به عجله برای ساخت نسخه جدیدی ندارد. او می‌گوید: «در مورد بازی‌های دیگر Fallout در آینده فعلا نمی‌توانم در مورد آن‌ها صحبت کنم، اما می‌توانم بگویم که عجله کردن برای ساخت آن‌ها یا اینکه بخواهیم چیزی متفاوت از کاری که با Fallout 76 انجام می‌دهیم بیرون بدهیم، اصلا ضروری نیست. ما احساس نمی‌کنیم که برای هیچ‌کدام از این کارها عجله‌ای نیاز باشد.»

تاد هاوارد در مصاحبه اخیر خود با کانال یوتیوب MrMattyPlays گفت: «درحال‌حاضر سریال فال‌اوت جایگاه خاصی را در مجموعه و از نظر روایت داستانی پر می‌کند.» او درحالی‌که درک می‌کند طرفداران خواهان یک بازی تک‌نفره جدید از خط داستان اصلی هستند، می‌گوید ساخت چنین بازی‌هایی زمان‌بر است.

او اضافه کرد: «فکر نمی‌کنم دلتنگی برای چیزهای خوب، لزوما چیز بدی باشد. ما فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که کار را به درستی انجام می‌دهیم و هر کاری که در یک مجموعه انجام می‌دهیم، چه The Elder Scrolls، چه Fallout و حالا Starfield به لحظات معناداری برای همه کسانی که این مجموعه‌ها را به اندازه خود ما دوست دارند، تبدیل شوند.»

درحالی‌که خبری از عجله برای ساخت بازی جدید Fallout نیست، نکات مثبتی هم وجود دارند. بازی Fallout 76 همچنان با به‌روزرسانی جدیدی به نام Skyline Valley که هفته پیش عرضه شد، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. سریال Fallout هم برای فصل دوم تمدید شده است. فصل اول این سریال توانست در ۱۶ روز بیش از ۶۵ میلیون بیننده را جذب کند.

زمانی‌که صحبت از بازی Starfield شد، هاوارد تایید کرد که این بازی تا به امروز بیش از ۱۴ میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها داشته است. او همچنین فاش کرد که اولین بسته الحاقی این بازی با نام Shattered Space، شامل وسعت و محتوای داستانی در ابعادی مشابه بسته‌الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 خواهد بود. این تازه شروع دی‌ال‌سی‌های پولی بعد از عرضه بازی است و بتسدا قصد دارد بسته‌های الحاقی داستانی جدید دیگری را در آینده منتشر کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره