logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

«ویوو V30 پرو» به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معرفی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
«ویوو V30 پرو» به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معرفی شد

دیجیاتو/ مسابقات یورو 2024 هم‌اکنون در حال برگزاری است و در استادیوم‌های آلمان و حتی تبلیغات تلویزیونی آن شاهد حضور پررنگ برند ویو (Vivo) هستیم. در واقع یوفا و این برند چینی برای برگزاری مسابقات با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا «ویوو V30 پرو» را به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معرفی کنند.

یوفا و vivo رسماً از ویوو v30 پرو به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معرفی کرده‌‌اند. در بیانیه آن‌ها گفته شده که ویوو V30 پرو با دوربین برند ZEISS خود قرار است «به کاربران کمک کند تا روایت سفر فراموش‌نشدنی خود» که مسابقات یور‌و 20‌24 یوفا است را بیان کنند.

مدیر بخش محصولاتِ خارج از کشور ویوو نیز در بیانیه می‌گوید که «قابلیت‌های عکاسی بی‌نظیر» vivo v30 امکانات زیادی را برای به‌تصویر‌کشیدن رویدادهای ورزشی به ارمغان می‌آورد.

ویوو؛ نماینده انحصاری صنعت موبایل در یورو 2024

پس از جام جهانی 2018 روسیه، جام جهانی 2022 قطر و یورو 2020 که در سراسر قاره اروپا برگزار شد، این چهارمین همکاری یکی از مسابقات بزرگ فوتبال با Vivo محسوب می‌شود. این برند چینی همچنین در گذشته برای تبلیغ دستگاه‌های خود مسابقات جام کنفدراسیون‌های سال 2017 با فیفا همکاری کرده بود.

همچنین ویوو به‌طور انحصاری در استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات و اطراف آن می‌تواند گوشی‌های خود را تبلیغ کند. علاوه بر این، تنها شرکت تولیدکننده گوشی با مجوز فعالیت در مناطق اختصاصی هواداران است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره