logo

زمان برگزاری نینتندو دایرکت جدید اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
زمان برگزاری نینتندو دایرکت جدید اعلام شد

زومجی/ شرکت نینتندو با برگزاری یک نینتندو دایرکت تازه جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی نینتندو سوییچ را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.
  
در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت نینتندو از زمان برگزاری رویداد Nintendo Direct آتی پرده برداشته است. این رویداد رآس ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد و در طول تقریبا ۴۰ دقیقه جزئیات بیشتری از بازی‌های نیمه دوم سال ۲۰۲۴ کنسول نینتندو سوییچ را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

شرکت نینتندو تأیید کرد که در نینتندو دایرکت پیش‌رو خبری از جانشین نینتندو سوییچ نخواهد بود؛ کنسولی که پیش از ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ (۳۱ مارس ۲۰۲۵) رونمایی می‌شود. هنوز معلوم نیست که گیمرها باید منتظر نمایش چه آثاری باشند، اما حضور بازی Hollow Knight: Silksong در این رویداد تعجب‌آور نخواهد بود. با اینکه این بازی در برخی از کشورها رده‌بندی سنی شد و به فروشگاه ایکس باکس راه یافت، در سامر گیم فست و کنفرانس ایکس باکس غایب بود.

بازی Luigi’s Mansion 2 HD (که در اواخر ماه جاری روانه بازار می‌شود)، بازی FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time، بازی Nintendo World Championships: NES Edition و بازی Rift of the NecroDancer نیز احتمالا در رویداد Nintendo Direct پیش‌رو به نمایش در می‌آیند؛ هرچند این مورد تأیید نشده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره