logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی در Geekbench مشاهده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی در Geekbench مشاهده شد

ترنجی/ سامسونگ قرار است از گلکسی زد فلیپ ۶ در رویداد Galaxy Unpacked که در دهم جولای (۲۰ تیر ماه) برگزار می‌شود، رونمایی کند. پیش از رونمایی، نسخه جهانی این تلفن هوشمند تاشو، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ با ۱۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شد
نسخه جهانی/ اروپایی Galaxy Z Flip 6 سامسونگ با شماره مدل SM-F741B، در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۲۲۴۷ و در تست چند هسته‌ای موفق دریافت امتیاز ۶۸۵۷ شده است. این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده که نشان‌دهنده تجربه کاربری سریع و روان آن است. Galaxy Z Flip 6 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست خریداران خواهد رسید.


داده های بنچمارک Geekbench

لیست گیک‌بنچ تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی مجهز خواهد بود. این تراشه دارای هسته های متنوعی برای سرعت و کارایی بهینه، به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 750 است. لیست Geekbench، اطلاعات بیشتری را نشان نمی‌دهد. البته چندی پیش گزارشی منتشر شد که تمامی مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ را به‌اشتراک گذاشت.

نگاهی کوتاه به مشخصات مورد انتظار Galaxy Z Flip 6 
براساس اطلاعات فاش شده، انتظار داریم که این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی این دستگاه وضوح ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل خواهد داشت. تراشه این تلفن هوشمند دارای حداکثر فرکانس ۳.۳۹ گیگاهرتز بوده و با حافظه های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

مطابق با گزارش Gizmochina، سامسونگ Galaxy Z Flip 6 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 خواهد بود. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که فاقد فوکوس خودکار است. از دیگر ویژگی های کلیدی این دستگاه می‌توان به Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۳، ابعاد جمع‌وجور ۱۴.۹ در ۸۵.۱ در ۷۱.۹  میلی‌متر (در حالت تا شده) و ابعاد ۷۱.۹ در ۶.۹ در ۱۶۵.۱ میلی‌متر (در حالت باز شده) اشاره کرد. این گوشی تاشو دارای باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ وایرلس ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره Galaxy Z Flip 6 سامسونگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره