نماد آخرین خبر

بازی Star Wars Jedi: Survivor در برزیل رده‌بندی سنی شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Star Wars Jedi: Survivor در برزیل رده‌بندی سنی شد

گیم فا/ بازی اکشن ماجراجویی Star Wars Jedi: Survivor که سال گذشته بر روی PC و کنسول‌های نسل نهم منتشر شد، اخیراً رده‌بندی سنی آن در برزیل برای PS4 و Xbox One به ثبت رسیده است.

       
شرکت EA در آگوست سال گذشته اعلام کرد که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) روی توسعه نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی Star Wars Jedi: Survivor کار می‌کند و با توجه به رده‌بندی سنی اخیر، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد اعلام تاریخ انتشار آن باشیم.

طبق اطلاعاتی که منبع توییتری the_marmolade کسب کرده، عنوان مذکور در برزیل برای کنسول‌های نسل هشتم رده‌بندی سنی شده است. از آنجایی که رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولاً زمانی که به انتشار نزدیک می‌شوند اتفاق می‌افتد، این می‌تواند نشانه‌ای از عرضه قریب‌الوقوع بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم باشد، اگرچه EA هنوز به صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده است.


دنباله بازی Star Wars Jedi: Survivor در حال توسعه است. با این حال، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان دو بازی ابتدایی این سری، در سال گذشته از Respawn Entertainment شد و مدتی بعد یک استودیوی مستقل جدید به نام Giant Skull را تأسیس کرد. او در حال ساخت یک عنوان اکشن ماجراجویی AAA تک‌نفره داستان محور است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره