نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

«ریلمی جی تی 6» معرفی شد؛ درخشان‌ترین صفحه نمایش جهان!

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
«ریلمی جی تی 6» معرفی شد؛ درخشان‌ترین صفحه نمایش جهان!

دیجی رو/ کمپانی ریلمی با معرفی گوشی «ریلمی جی تی 6» (Realme GT 6) در رویدادی در میلان ایتالیا، بار دیگر سری GT را به بازار جهانی بازگرداند. این گوشی یک قاتل پرچمدار با امکانات فراوان است و اولین گوشی از سری GT ریلمی محسوب می‌شود که طی بیش از یک سال گذشته به صورت جهانی به فروش می‌رسد.

نمایشگری درخشان و قدرتی بی‌نظیر
در جلوی بدنه ریلمی جی تی 6 نمایشگری بسیار باکیفیت خودنمایی می‌کند که ریلمی آن را «Hyper Display» می‌نامد. این نمایشگر یک پنل امولد 6.78 اینچی با رزولوشن 1264 در 2780 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی خیره کننده‌ 6000 نیت است که به گفته شرکت سازنده، درخشان‌ترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند تا به امروز می‌باشد. برای محافظت از این نمایشگر، از آخرین نسخه محافظ گوریلا گلس یعنی ویکتوس 2 بر روی آن استفاده شده است.

پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده که در حال حاضر حرف اول را در دنیای اندروید می‌زند. علاوه بر این، 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم نیز پردازنده قدرتمند ریلمی جی تی 6 را همراهی می‌کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 715 هم تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین، همان‌طور که در دنیای امروز به یک امر عادی تبدیل شده است، هوش مصنوعی نقش پررنگی در این گوشی ایفا می‌کند. ریلمی مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی خود را NextAI می‌نامد که می‌تواند قابلیت‌هایی همچون دید در شب با هوش مصنوعی برای فیلم‌برداری، حذف هوشمند اشیاء زائد در عکس‌ها با هوش مصنوعی و حلقه هوشمند هوش مصنوعی که بر اساس محتوای صفحه نمایش و کارهای شما، برنامه‌های کاربردی را پیشنهاد می‌دهد، ارائه کند.


شارژ فوق سریع و باتری بادوام
ریلمی جی تی 6 یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ فوق سریع 120 وات را در دل خود جای داده است. شرکت ریلمی ادعا می‌کند که باتری گوشی جدیدش می‌تواند تنها در 10 دقیقه از 1 به 50 درصد برسد و در مدت 26 دقیقه به طور کامل شارژ شود. همچنین، گفته می‌شود که باتری پس از 1600 چرخه شارژ، حداقل 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد که این به معنی عمر بیش از چهار سال است.

دوربین قدرتمند برای ثبت لحظات ناب
گوشی ریلمی جی تی 6 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.4 اینچی سونی-LYT808، لنز f/1.7، لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) بهره می‌برد. دوربین دوم این گوشی یک لنز تله فوتوی 47 میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور 50 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی است. سومین دوربین در پشت بدنه گوشی هم یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی 16 میلی‌متری با لنز f/2.2 و البته بدون فوکوس خودکار می‌باشد.

در جلوی گوشی نیز شاهد یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.74 اینچی و لنز f/2.5 با میدان دید گسترده 22 میلی متری و فوکوس ثابت هستیم.

زمان عرضه و قیمت
پیش فروش ریلمی جی تی 6 از هم اکنون در هند آغاز شده است و کاربرانی که تا تاریخ 24 ژوئن (4 تیر) برای خرید این گوشی اقدام کنند، تخفیف ویژه دریافت خواهند کرد. این گوشی در سه نسخه مختلف با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 16 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به فروش می‌رسد. ریلمی جی تی 6 از طریق وب‌سایت رسمی ریلمی در هند، Flipkart و سایر فروشگاه‌های معتبر به فروش خواهد رسید. همچنین کمپانی ریلمی شش ماه گارانتی تعویض صفحه نمایش شکسته را ارائه می‌کند که می‌تواند خیال کاربران را از بابت آسیب‌های احتمالی به صفحه نمایش گوشی در طول شش ماه اول استفاده آسوده کند.

جمع‌بندی
ریلمی جی تی 6 با نمایشگر فوق‌العاده درخشان، پردازنده‌ قدرتمند، دوربین‌های باکیفیت، باتری بادوام و شارژ فوق سریع، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند پرچمدار با قیمتی مناسب هستند. این گوشی در حال حاضر در هند و اروپا به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به سایر بازارهای جهانی نیز راه یابد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره