logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی تاشو آنر Magic V3 حتی باریک‌تر از Magic V2 خواهد بود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی تاشو آنر Magic V3 حتی باریک‌تر از Magic V2 خواهد بود

ترنجی/ کمتر از یک سال پیش بود که آنر Magic V2 به عنوان باریک ترین گوشی تاشو و با تراشه اسنپدراگون معرفی شد. حالا آنر می‌خواهد خودش، رکورد خودش را بزند! بله، به صورت رسمی تایید شده که گوشی تاشو آنر Magic V3 حتی باریک‌تر از Magic V2 خواهد بود.

ضخامت کمتر آنر Magic V3 نسبت به نسل قبل
آنر Magic V2 به عنوان گوشی تاشو بزرگ این برند چینی، ضخامت ۹.۹ میلی‌متری را در حالت بسته ارائه می‌کرد. این دستاورد بزرگی است و دیگر رقبا توان ارائه محصولی باریک‌تر از آن نداشتند. حالا به نظر می‌رسد که نسل بعدی آن از این هم باریک‌تر خواهد بود.

این برند امروز در Weibo عنوان کرده است که وقتی صحبت از باریک بودن یک محصول تاشو می شود، Magic V3 “یک بار دیگر سطح رقابت را بالا می برد”.

در حالی که خود آنر چیزی بیش‌تر از این نگفته، یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X ادعا می‌کند که ضخامت این دستگاه کمتر از 9 میلی متر نخواهد بود، اما همچنان از نسل قبلی خود باریک تر است. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، محدوده مورد نظر ما 9 تا 9.98 میلی متر است.

البته تیزری که در تصویر می‌بینید بسیار غیرواقعی است. اگر بخواهید تصور صحیح‌تری از میزان ضخامت دستگاه داشته باشید، باید تصویر اصلی مطلب را ببینید. هر چند که آن هم بسیار باریک است اما شیطنتی در تیزر رسمی وجود دارد که آن را باریک‌تر از واقعیت نشان می‌دهد.

همان منبع همچنین ادعا می کند که این دستگاه از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 قدرت خواهد گرفت و از شبکه مخابراتی “5.5G” و اتصال ماهواره‌ای در چین پشتیبانی می کند.

وزن آن جایی بین 220 گرم تا 229 گرم خواهد بود و باتری بین 5000 تا 5990 میلی آمپر ساعت انتخاب می‌شود، باتری که از شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین قرار است یک دوربین 50 مگاپیکسلی “دوربین چشم عقابی” و همچنین یک پورت USB C “فوق العاده نازک” در آن ارائه شود.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند Honor Magic V3 در ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود و این واقعیت که این برند امروز کمپین تیزر خود را آغاز کرده است، به نظر می‌رسد که این موضوع را تایید می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو آنر هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر