نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

یک تیم مستقل می‌خواهد پشتیبانی نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ را تا سال ۲۰۳۰ ادامه دهد

منبع
زوميت
بروزرسانی
یک تیم مستقل می‌خواهد پشتیبانی نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ را تا سال ۲۰۳۰ ادامه دهد

زومیت/ درحالی‌که حدود یک‌ سال تا پایان پشتیبانی رسمی ویندوز ۱۰ باقی مانده است، 0patch اعلام کرد حداقل تا سال ۱۴۰۹ از این سیستم‌عامل پشتیبانی خواهد کرد.
 
تیم مستقلی به نام 0patch اعلام کرد حداقل تا اکتبر ۲۰۳۰ (مهر و آبان ۱۴۰۹) از ویندوز ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد. با نزدیک‌شدن به پایان دوره‌ی پشتیبانی سیستم‌عامل مذکور در اکتبر ۲۰۲۵ (مهر و آبان ۱۴۰۴)، مایکروسافت دو راهکار در اختیار کاربران قرار داده است؛ ارتقاء به ویندوز ۱۱ یا پرداخت هزینه برای دریافت سه سال پشتیبانی اضافه.

0patch قبلاً با پایان‌یافتن دوره‌ی پشتیبانی رسمی ویندوز ۷ وصله‌های امنیتی‌ای برای این سیستم‌عامل منتشر کرد. تیم یادشده سه نوع وصله‌ی نرم‌افزاری ارائه می‌دهد؛ وصله‌های 0day برای جلوگیری از باگ‌هایی که اخیراً کشف شده‌اند، وصله‌های Wontfix برای ویژگی‌ها یا برنامه‌های دارای باگ که مایکروسافت دیگر تمایلی به رفع آن‌ها ندارد و وصله‌های غیررسمی برای رفع آسیب‌پذیری‌های برنامه‌های کاربردی متفرقه‌ی ویندوز که مایکروسافت از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

طبق پست وبلاگی 0patch، خدمات این شرکت رایگان نیست و درواقع دو پلن سالانه ارائه می‌دهد. پلن اول شخصی است که برای استفاده از آن باید ۲۴٫۹۵ یورو بپردازید و پلن تجاری نیز با قیمت ۳۴٫۹۵ یورو دردسترس مشتریان قرار دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره