نماد آخرین خبر

کپکام یک استودیو تولید انیمیشن را خریداری کرد

منبع
زومجي
بروزرسانی
کپکام یک استودیو تولید انیمیشن را خریداری کرد

زومجی/ کپکام، به‌تازگی بخشی از سهام استودیو تولید انیمیشن Minimum Studios را خریداری کرده است تا آن را به زیر مجموعه خود تبدیل کند.
   
کپکام با خرید ۲/۳ از سهام استودیو تولید انیمیشن Minimum Studios آن را به زیر مجموعه خود تبدیل کرد. این استودیو که در تایوان مستقر است، در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و تخصص آن در تولید انیمیشن برای توسعه بازی‌های ویدیویی است.

در بیانیه شرکت کپکام آمده است: «نقطه قوت Minimum Studios در تولید انیمیشن برای توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی خانگی برای مصرف‌کنندگان است و این استودیو سابقه همکاری در بازی‌های مهم کپکام را در گذشته دارد. کپکام تصمیم گرفت تا این استودیو را به منظور تقویت پایدار قابلیت‌های توسعه‌ای و فناوری خود و با هدف دستیابی به برنامه بلندمدت مدیریت خود برای فروش سالانه ۱۰۰ میلیون واحد بازی به زیرمجموعه خود تبدیل کند.»

استودیو Minimum Studios پیش از این روی انیمیشن‌های کات‌سین و درون بازی آثار مهمی از کپکام از جمله بازی Resident Evil Village، ریمیک بازی Resident Evil 4 و بازی Dragon’s Dogma 2 کار کرده است. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳، این استودیو به منظور گسترش دفتر دوم خود را افتتاح کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره