نماد آخرین خبر

لوگوی EA Sports FC 25 فاش شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
لوگوی EA Sports FC 25 فاش شد

گیم فا/ لوگوی بازی EA FC 25 لیک شده و سر و صدای زیادی پیرامون این عنوان به راه افتاده است. به‌نظر می‌رسد به دنبال همین موضوع، شاهد رونمایی رسمی از این عنوان باشیم.

       
معمولا ژوئیه هر سال، اطلاعات جدیدی از ورودی جدید سری EA Sports FC دریافت می‌کنیم و چند ماه بعد، بازی منتشر می‌شود. درست مانند EA FC 24 و سری بازی‌های فیفا، شرکت EA در وهله اول از لوگوی بازی رونمایی می‌کند.

این بار به‌نظر می‌رسد لوگوی EA FC 25 زودتر از رونمایی رسمی، توسط PlaystationSize فاش شده است. با توجه به این لوگو، می‌توان گفت شرکت EA همچنان به استفاده از رنگ سبز و مشکی پایبند مانده و تغییری در فونت آن ایجاد نکرده است که خیلی موضوع تعجب‌آوری نیست.


افشای این لوگو به خودی خود هیجان‌انگیز تلقی نمی‌شود اما می‌توان باور داشت که در هفته‌های آینده از بازی رونمایی شود. در سال گذشته، EA از اوایل تا اواسط ماه ژوئیه، تریلر رونمایی EA FC 24 را منتشر کرد و اطلاعاتی از جمله کاور و ستاره جلد بازی را به اشتراک گذاشت.

بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌های اجتماعی به بیرون درز کرده، بازی EA FC 25 شامل یک حالت جدید ۵ به ۵ در Ultimate Team خواهد بود که مثل Volta، هر بار کنترل یک بازیکن را بر عهده می‌گیرید. مربی‌ تیم‌ها در Ultimate Team، تاکتیک‌های از پیش تعیین شده را با استراتژی‌های دلخواه خود ادغام خواهند کرد. احتمال بازگشت کاتالوگ EA FC در قالب سیزن پس بازی نیز وجود دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره