نماد آخرین خبر

مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ ردمی جی پرو ۲۰۲۴ شیائومی با تراشه قدرتمند 14650HX معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ ردمی جی پرو ۲۰۲۴ شیائومی با تراشه قدرتمند 14650HX معرفی شد

زومیت/ مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ شیائومی با پردازنده‌ی قدرتمند اینتل و گرافیک انویدیا معرفی شد.
 
شیائومی لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G Pro 2024 را در ماه مارس (اسفند و فروردین) با تراشه‌ی Core i9-14900HX و گرافیک RTX 4060 با قیمت حدود ۱٬۲۵۰ دلار عرضه کرد. حالا شیائومی مدلی جدید از ردمی G Pro را با تراشه‌ی Core i7-14650HX معرفی کرده است که احتمالا قیمت کمتری خواهد داشت.

شیائومی فعلا قیمت لپ تاپ جدیدش را اعلام نکرده است. مجموع توان مصرفی CPU و GPU به ۲۱۰ وات می‌رسد. ردمی G Pro نمایشگر 2.5K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه‌ی RGB دارد.


Xiaomi

پردازنده اینتل مدل Core i7-14650HX به ۱۶ هسته و ۲۴ رشته مجهز است و حداکثر توان مصرفی‌اش به ۱۳۰ وات می‌رسد. این تراشه با گرافیک لپ‌تاپی RTX 4060 انویدیا با توان ۱۴۰ وات، ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت SSD همراهی می‌شود.

نمایشگر ۱۶ اینچی جدیدترین لپ تاپ شیائومی سرعت پاسخ‌دهی سه میلی‌ثانیه و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت دارد و از فناوری‌های G-Sync و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ردمی جی پرو می‌تواند ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

ردمی G Pro از یک درگاه تاندربولت ۴، سه درگاه USB-A 3.2 Gen 2، یک درگاه USB-A 2.0، یک درگاه مینی دیسپلی‌پورت ۱٫۴، یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه RJ45، درگاه کارت حافظه‌ی SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره