نماد آخرین خبر

بازسازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse ماه آینده عرضه می‌شود

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ استودیوی Skunkape Games تاریخ انتشار بازی Sam and Max: The Devil’s Playhouse Remastered را اعلام کرده که یک نوع بازسازی از سومین فصل سری‌بازی‌های ماجراجویی سم و مکس است.

سم و مکس زندگی خود را به عنوان شخصیت‌هایی که استیو پورسل (Steve Purcell)، انیماتور آمریکایی، در جوانی خلق کرده بود آغاز کردند و بعدها در سال ۱۹۸۷ در یک مجموعه کتاب کمیک حضور یافتند. این زوج محقق در سال ۱۹۹۳ بازی Sam and Max Hit the Road را از شرکت لوکاس‌آرتز (LucasArts) را دریافت کردند که یک ماجراجویی کلاسیک اشاره و کلیک و یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده بر اساس این دو شخصیت بود.

شهرت Hit the Road باعث شد تا انیمیشن و بازی‌های مختلفی از این دو منتشر شود. یکی از این بازی‌ها یک سری اپیزودیک از تل‌تیل گیمز (Telltale Games) بود. استودیوی Skunkape Games به عنوان تیم سازنده‌ بازسازی بازی گفته شده، متشکل از توسعه‌دهندگان سابق این سری است که نام آن‌ها اشاره‌ای به یکی از شخصیت‌های بازی نیز است.

داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که مکس به یک اسباب بازی مرموز برخورد می‌کند که به او اجازه می‌دهد نگاهی اجمالی به آینده داشته باشد. اکنون سم و مکس توجه تعداد زیادی از تبهکاران را از سراسر کهکشان برانگیخته‌اند که برای دستیابی به اهداف خود به دنبال دستیابی به اسباب بازی‌های جادویی هستند.

دو فصل اول این سری اپیزودیک در گذشته بازسازی شده و فصل آخر که The Devil’s Playhouse محسوب می‌شود، در ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر منتشر شده خبر از یک بازسازی باکیفیت می‌دهد و در آن شاهد بخش‌های مختلفی از داستان و گیم‌پلی این اثر هستیم.

از آنجایی که احتمالا بسیاری از گیمرها با این سری آشنایی نداشته‌ باشند، شاید این عنوان به اندازه‌ای موفق باشد که در آینده شاهد حضور کاملا جدیدی از سم و مکس در صنعت بازی باشیم. در هر صورت طرفداران احتمالا از دیدن یک فصل کلاسیک از داستان سم و مکس، خوشحال خواهند شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره