نماد آخرین خبر

کدام آیفون‌ها، مک‌ها و آیپدها از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی می‌کنند؟

منبع
زوميت
بروزرسانی
کدام آیفون‌ها، مک‌ها و آیپدها از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی می‌کنند؟

زومیت/ هوش مصنوعی اپل هیجان زیادی میان کاربران ایجاد کرده است؛ اما این ویژگی روی کدام محصولات اپل دردسترس قرار خواهد گرفت؟

هوش مصنوعی اپل که با نام Apple Intelligence شناخته می‌شود، یکی از فناوری‌های جدید هیجان‌انگیز و قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود. قابلیت مذکور در تابستان سال جاری برای آزمایش‌کنندگان اولیه در‌دسترس قرار خواهد گرفت و در پاییز به‌همراه آپدیت‌های iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia در قالب نسخه‌ی بتا برای عموم منتشر خواهد شد.

نکته‌ی مهم درباره‌ی Apple Intelligence این است که همه‌ی دستگاه‌های اپل بلافاصله پس‌ از انتشار، از آن پشتیبانی نخواهند کرد. در‌ادامه، فهرست کاملی از دستگاه‌های سازگار با هوش مصنوعی اپل در زمان عرضه را مشاهده می‌کنید:

آیفون‌
آیفون ۱۵ پرو
آیفون ۱۵ پرو مکس

مک‌ بوک‌
مک‌ بوک ایر M3
مک‌ بوک ایر M2
مک‌ بوک ایر M1
مک‌بوک پرو M3
مک‌ بوک پرو M2
مک‌ بوک پرو M1

آی‌ مک‌
آی‌ مک M3
آی‌ مک M1

مک‌مینی
مک مینی M2
مک مینی M1

مک استودیو

مک استودیو M2
مک استودیو M1

مک پرو
مک پرو M2

آیپد
آیپد پرو M4
آیپد پرو M2
آیپد پرو M1
آیپد ایر M2
آیپد ایر M1
 
اگر یکی‌ از دستگاه‌های فهرست بالا را در‌اختیار دارید، به مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل ازجمله ابزارهای ویرایش تصویر، نسخه‌ی قدرتمندتر دستیار صوتی سیری و ابزارهای ویرایش و ترجمه‌ی متن می‌توانید دسترسی داشته باشید.
باتوجه‌به فهرست یادشده، Apple Intelligence فقط روی برخی از مدل‌های گوشی آیفون و مک و آیپد اجرایی خواهد بود و سایر محصولات اپل از این فناوری پشتیبانی نخواهند کرد. به‌نوشته‌ی 9to5Mac، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو نیز در آینده از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی خواهد کرد و شاید مدل‌های جدید هوم‌پاد، قدرت پردازشی کافی برای میزبانی از این ویژگی را داشته باشند، اما درباره‌ی اپل واچ، اطلاعات خاصی دردسترس نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره