نماد آخرین خبر

منتظر معرفی بازی جدید یاکوزا باشید

منبع
زومجي
بروزرسانی
منتظر معرفی بازی جدید یاکوزا باشید

زومجی/ استودیو ریو گا گوتوکو، سازنده سری Like A Dragon در توکیو گیم شو امسال از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
   
 
براساس آخرین لایواستریم استودیو Ryu ga Gotoku، سازنده سری Like A Dragon، این استودیو در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۴ در ماه سپتامبر از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی در دست نیست و حتی نمی‌دانیم از کدام مجموعه است.

اخیرا در مراسم Essence of Fandom در انیمه اکسپو هم این استودیو گفته بود بازی جدیدشان طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد. افراد حاضر در این مراسم بعدا گفتند شاید RGG به سری Like A Dragon اشاره کرد باشد؛ هرچند احتمال ساخت نسخه جدید Judgement هم وجود دارد. توکیو گیم شو ۲۰۲۴ از روز ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر (۵ تا ۸ مهر) در بخش میهاما-کوی شهر چیبا رخ خواهد داد. انتظار می‌رود ۲۵۰ هزار نفر در این ایونت حضور یابند.


آخرین نسخه از سری Like A Dragon با نام Infinite Wealth امسال عرضه شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. با اینکه این مجموعه بیشتر اکشن بود، اما با تغییر نام از سری یاکوزا به شبیه یک اژدها، این بازی اکنون در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است. قرار است سریال لایو اکشن و ۶ قسمتی Like A Dragon توسط آمازون پرایم منتشر شود. سه قسمت اول در تاریخ ۴ آبان (۲۵ اکتبر) و قسمت‌های دیگر هم در روز ۱۱ آبان (۱ نوامبر) منتشر خواهند شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره