نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی اقتصادی میزو به اسم Blue 20 رسما معرفی شد: ۱۴۰ دلار با هوش مصنوعی

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی اقتصادی میزو به اسم Blue 20 رسما معرفی شد: ۱۴۰ دلار با هوش مصنوعی

ترنجی/ در حالی که برند چینی Meizu از بازار موبایل خارج شده اما محصولات جدید آن معرفی می‌شوند! البته این دستگاه به سفارش اپراتور مخابراتی چینی China Mobile تولید شده است. این که این دستگاه به بازار ما نمی‌رسد چیز عجیبی نیست اما معرفی آن از آن جهت جالب است که گوشی اقتصادی میزو به اسم Blue 20 یک گوشی ۱۴۰ دلاری با هوش مصنوعی خواهد بود!

گوشی اقتصادی میزو به اسم Blue 20
طبیعتا انتظار نداریم که گوشی اقتصادی ۱۴۰ دلاری بتواند ویژگی‌های هوش‌مصنوعی خاصی را ارائه کند. احتمالا این شعار بیشتر تبلیغاتی باشد، به همین دلیل در رونمایی آن به هیچ قابلیتی از هوش مصنوعی‌ش اشاره نشده است!

در حالی که این شرکت تصویر بالا را برای نمایش طراحی پشتی گوشی هوشمند Meizu Blue 20 منتشر کرده، هنوز مشخصات دقیقا آن را تایید نکرده است.


البته گزارشی غیررسمی به ما می‌گوید که Blue 20  دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌طور است که رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 90 هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت قرار دارد.

گوشی میزو Blue 20 با تراشه Unisoc T765 همراه است که در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و فقط ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل خرید خواهد بود. خوب این که از مموری کارت پشتیبانی می‌کند.

در بخش باتری یک نمونه 5010 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی در انتظار خریداران است. رابط کاربری آن Flyme AIOS بوده اما نسخه اندروید یا تعهد آپدیت نرم افزاری آن مشخص نیست.

بد نیست بگوییم که این گوشی با بلندگوی دوگانه همراه است. ضخامت آن ۸.۳ میلی‌متر بوده و با وجود فریم پلاستیکی اما قاب پشتی شیشه است.

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش و با قیمت معادل ۱۴۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین اتصال 5G دارد که موضوع مهمی برای محصولی در این رده قیمتی است.

نظر شما درباره گوشی جدید میزو چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر