نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به این گوشی‌های سامسونگ می‌آید

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به این گوشی‌های سامسونگ می‌آید

شهر سخت افزار/ به نظر می‌آید که انتظارها به سر رسیده و سامسونگ قصد دارد دو سال بعد از اپل، ارتباطات ماهواره‌ای را به گوشی‌های هوشمند سری گلکسی بیاورد. در همین رابطه اطلاعاتی درباره فعال شدن این قابلیت در برخی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ همزمان با انتشار One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 منتشر شده است. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

اپل در تابستان دو سال پیش بود که قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای را برای گوشی‌های سری آیفون 14 فعال کرد. پس از آن انتظارها برای عرضه این قابلیت در گوشی‌های اندرویدی مانند سری گلکسی سامسونگ افزایش یافت.



قابلیت اتصال ماهواره‌ای برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ
اکنون پس از گذشت دو سال ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته این قابلیت‌ را در گوشی‌های پرچمدار خود فعال کند. برخی از کاربران توسعه‌دهنده با بررسی کدهای نسخه بتای One UI 7 اعلام کرده‌اند که سامسونگ قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای و ارسال متن‌های اضطراری از طریق ماهواره در اپلیکیشن Emergency SOS را در این رابط کاربری قرار داده است.

البته بر اساس گزارش techradar هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که چه زمانی این کدها در رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 فعال خواهند شد. علاوه بر این لیست گوشی‌های مجهز به این قابلیت نیز رسماً مشخص نشده است.

این در حالی است که برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که سامسونگ این قابلیت‌ را در گوشی‌های سری گلکسی S24 و گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 فعال می‌کند. علاوه بر این شایعاتی درباره ارائه این قابلیت روی برنامه‌هایی غیر از پیام‌رسان سامسونگ وجود دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره